چهارشنبه 6 تیر 1403

نتایج کنکور

نتایج کنکور

وب‌گاه الف

وزیر علوم از رسیدگی به اعتراض داوطلبان درباره نتایج کنکور 1400 و 1401 در مراجع ذی صلاح خبر داد.

خبرگزاری مهر

وزیر علوم گفت: اعتراض داوطلبان به نتایج کنکور 1400 و 1401 در مراجع ذی صلاح بررسی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

نتایج تحقیقات پژوهشی و مطالعات میدانی نشان می‌دهد که سطح سواد دانش‌آموز ایرانی در مهارت‌های زبانی و ادبی زبان فارسی از حد متوسط پایین‌تر است.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از نتایج کنکور دکتری با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس به خبرآنلاین گفت: «نظام آموزش و پرورش باید متناسب با نیاز روز بازنگری شود، در این بازنگری تحمیل یک ایدئولوژی خاص، بدون شک محکوم به شکست است، جنس پرورش از جنس فرهنگی و اجتماعی است، موضوعات فرهنگی و اجتماعی با تحمیل نهادینه نمی‌شوند.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 اوایل خردادماه اعلام می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عکسی از کودکی محسن تنابنده بازیگر سینمای ایران را ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال 1402 خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

نتایج کنکور سال جدید در سایت سنجش قرار گرفت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال 1402 خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون فنی آماری سازمان سنجش آموزش کشور با بیان این‌که نتایج نهایی آزمون دکتری اواخر مردادماه و کارشناسی ارشد هفته اول شهریور ماه اعلام می‌شود، اظهار کرد: انتخاب رشته آزمون دکتری در اردیبهشت و آزمون ارشد نیز خردادماه آغاز خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در آزمون‌های پیش روی دکتری و کارشناسی ارشد نیازی به اختلال اینترنتی در حوزه‌های برگزاری کنکور نداریم، اما برای آزمون‌های سراسری تا زمانیکه زیرساخت‌های امنیتی کامل فراهم شود و سیستم‌های درونی جایگزین شود تلاش داریم از قطعی اینترنت استفاده کنیم.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه نخستین مرحله آزمون سراسری 1402 خوشبختانه در سلامت و امنیت کامل برگزار شد، گفت: خوشبختانه تا به امروز موردی از تخلف در این زمینه کشف نکرده‌ایم و انصافا محدودیت‌های اینترنتی که در فرآیند برگزاری این آزمون اعمال شد در تامین امنیت و سلامت آن تاثیرگذار بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان سنجش درباره قطعی اینترنت در زمان برگزاری آزمون ارشد و دکتری در روزهای 11 و 12 اسفند توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه نخستین نوبت کنکور 1402 بدون هیچ تقلب و در سلامت و امنیت کامل برگزار شد، گفت: اینترنت در دو آزمون پیش‌رو یعنی آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری قطع نخواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج انتشار نوبت اول کنکور سراسری 1402 هفته آینده اعلام شد. زمان اعلام نتایج کنکور 1401 زمان اعلام نتایج کنکور سراسری زمان اعلام نتایج کنکور 1400 نتایج کنکور 1401 امشب تاریخ اعلام نتایج کنکور 1401 انسانی نتایج نهایی کنکور 1401 نی نی سایت ساعت اعلام نتایج کنکور 1401