جمعه 8 تیر 1403

نتایج کنکور

نتایج کنکور

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نتایج کنکور سراسری هر سال در هفته پایانی شهریور ماه اعلام می‌شود.

وب‌گاه گسترش

نتایج نهایی کنکور سراسری سال 1401 در روزهای یکشنبه و دوشنبه یعنی 27 یا 28 شهریور ماه اعلام شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان احتمالی اعلام نتایج کنکور 1401 مشخص شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج نهایی کنکور سراسری سال 1401 در روزهای یکشنبه و دوشنبه یعنی 27 یا 28 شهریور ماه اعلام شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق مصوبه سیزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی بزرگتر یا مساوی 5 است. لذا شرط الزم برای مجاز به انتخاب رشته شدن در هر کد ضریب این است که نمره علمی داوطلب در کدضریب مربوطه بزرگتر یا مساوی 5 باشد.

خبرگزاری مهر

بررسی آماری از رشته محلهای کنکور سراسری حاکی از سهم ناچیز رشته های علوم پایه از ظرفیت پذیرش دانشگاه و همچنین عدم توازن این رشته ها در دانشگاهها دارد.

خبرگزاری تسنیم

احسان سهرابی مدیر گروه آموزش رسمی شبکه آموزش سیما درباره جزئیات آغاز به کار مدرسه تلویزیونی همزمان با بازگشایی مدارس توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

در قانون جهش تولید اگر صنایع دولتی و خصوصی در بخش علم و فناوری دانشگاه ها هزینه کنند به منزله مالیات برای آنها لحاظ می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از تصویر محسن تنابنده در نقش هیتلر، در فیلم جنگ جهانی سوم رونمایی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نتایج نهایی کنکور 1401 هفته آخر شهریورماه اعلام خواهد شد.

خبرگزاری دانا

وزیر علوم درباره ظرفیت خوابگاههای دانشجویی گفت: با وجود دو سال کرونا برخی خوابگاه های خودگردان تغییر کاربری دادند. ولی با مذاکرات و گفت و گو با بخش خصوصی مشکل تا حدی حل و ظرفیت های جدیدی به خوابگاه ها اضافه شد.

خبرگزاری تسنیم

اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان کنکور باز هم زنگ خطری برای رقابت نابرابر دانش‌آموزان در کشور و به حاشیه رفتن "عدالت آموزشی" را به صدا در آورد؛ حالا در مدارس متنوع کشور و بدنه نظام آموزشی کشور، "تفکیک پولی و هوشی" رسماً پذیرفته شده است!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه منتظر دریافت سوابق تحصیلی از آموزش و پرورش هستیم از اعلام نتایج کنکور در هفته آخر شهریورماه خبر داد.

وب‌گاه فرارو

ظرفیت پذیرش در کنکور سراسری 1401 حدود 503 هزار نفر است که 167 هزار نفر از طریق رشته‌های با آزمون و 336 هزار نفر از طریق رشته‌های صرفاً با سوابق تحصیلی پذیرفته می‌شوند.

خبرگزاری مهر

وزیر علوم گفت: در شورای سنجش و پذیرش دانشجو ضرایب امتحانی برای رشته‌های مختلف مصوب شده و در حال نهایی کردن ضرایب با آموزش و پرورش هستیم.

وب‌گاه منیبان

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج آزمون سراسری 1401 اواخر شهریورماه اعلام خواهد شد.