جمعه 8 تیر 1403

نتایج کنکور

نتایج کنکور

وب‌گاه عرشه آنلاین

فاطمه یکی از دانشجویان افغان در واکنش به این قانون جدید گفت: با امید فراوان کنکور دادم، اما وقتی برگه انتخاب رشته را دیدم، نتوانستم رشته مورد علاقه‌ام را پیدا کنم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق قوانین جدید اعلام شده از سوی طالبان، دانشجویان زن افغان اجازه ندارند در بسیاری از رشته‌های دانشگاهی تحصیل کنند.

خبرگزاری دانا

پیشرفت استان در چهار دهه اخیر در زمینه آموزش و پرورش و تربیت نخبگان، سرعت و شتاب بسیار زیادی گرفت و نتیجه این مهم در سه دهه مطرح شدن دانش آموزان یزدی دیده می شود.

خبرگزاری دانا

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: حل معضل تنش آب شرب در جنوب استان تهران از جمله شهرهای قلعه نو، حسن آباد و...، توجه به حقآبه کشاورزان با توجه به وسعت منطقه زیر کشت بر اساس نقشه های هوایی دهه 40، حل معضلات ترافیکی کمربندی دوم تهران که از 25 سال قبل به صورت ناقص بهره برداری شده، مورد تقاضا است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از حضوری شدن کلاس‌های درس همه دانشگاه‌های کشور از ابتدای هفته آینده خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با اعلام سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبان آزمون سراسری سال 1401 می‌توانند برای مشاهده کارنامه نهایی به سایت این سازمان مراجعه کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

داوطلبان آزمون سراسری سال 1401 می‌توانند برای مشاهده کارنامه نهایی به سایت این سازمان مراجعه کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتایج نهایی کنکور سراسری 1401 روز 28 شهریورماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد و مقرر شد کارنامه تمامی داوطلبان در هفته اول مهرماه منتشر شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای پذیرفته شدگان و همچنین آن دسته از متقاضیانی که فرم انتخاب رشته اینترنتی خود را تکمیل کرده اند ولی پذیرفته نشده اند، کارنامه علمی حاوی رتبه متقاضی در هر یک از کد رشته‌های انتخابی در بین متقاضیان کدرشته مزبور در سهمیه مربوط با توجه به نمره کل وی در همان کدرشته و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته شده در کدرشته های انتخابی و اطلاعات مفید دیگر 6 مهرماه 1401 در سایت سازمان سنجش قرار داده...

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1401 در رشته‌های تحصیلی با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی و همچنین از اعلام اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته تحصیلی نیمه متمرکز فوریت‌های پزشکی پیش‌بیمارستانی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: طی روزهای گذشته یک گروه هکری مدعی شده است که چندین سایت دولتی ایران را هک کرده و به اطلاعات آن دسترسی پیدا کرده است اما برخی کارشناسان حوزه امنیت سایبری معتقدندهکی انجام نشده و این موضوع بیشتر جنبه روانی داشته است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته مهر ماه 1401 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج نهایی آزمون سراسری 1401 در دوره‌های روزانه، شبانه، مجازی، پردیس خودگردان و شهریه پرداز، دانشگاه پیام‌نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی (اعم از باآزمون و پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی «بدون آزمون») امروز در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این آزمون که صرفاً بر اساس مفاد کتاب‌های درسی وزارت آموزش و پرورش طراحی می‌شود، هر سال دو بار برگزار و نتیجه آن تا دو سال برای انتخاب رشته داوطلبین معتبر است.