شنبه 29 اردیبهشت 1403

نجمی صادق سرپرست انجمن بسکتبال با ویلچر شد / برگزاری اردوی تیم پاراشنا جوانان با دعوت از 12 ورزشکار

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
نجمی صادق سرپرست انجمن بسکتبال با ویلچر شد / برگزاری اردوی تیم پاراشنا جوانان با دعوت از 12 ورزشکار

با حکم رئیس فدراسیون، محسن نجمی صادق، سرپرستی انجمن بسکتبال با ویلچر را بر عهده گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین؛ با حکمی از سوی سیدمحمد شروین اسبقیان، محسن نجمی صادق به عنوان سرپرست انجمن بسکتبال با ویلچر انتخاب شد.

در متن این حکم آمده است:

برادر گرامی، جناب آقای محسن نجمی صادق

با عنایت به حسن سوابق، تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به عنوان ورزشکار جانباز در رشته بسکتبال با ویلچر، به موجب این حکم بعنوان "سرپرست انجمن بسکتبال باویلچر" منصوب می‌شوید.

امید است؛ با اتکال به ایزد متعال و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با سرلوحه قراردادن منویات مقام معظم رهبری و با بهره‌مندی از نقطه نظرات صاحب نظران و کارشناسان خبره این رشته ورزشی در انجام وظلیف خطیری که به عهده دارید با عنایت به اساسنامه، دستورالعمل ها برابر مقررات و موازین قانونی در امر توسعه و گسترش ورزش بسکتبال با ویلچر موفق و مؤید باشید.

*برگزاری اردوی تیم پاراشنا جانبازان و معلولین جوانان با دعوت از 12 ورزشکار

ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم پاراشنای جوانان اعزامی به بازی های پاراآسیایی بحرین 2021، از بیست و هشتم آبان تا ششم آذر ماه در کمپ تیم های ملی فدراسیون برگزار می شود.

دانیال محسنیان، دانیال سواری (خوزستان)، ابوالفضل پورظریف (خراسان‌رضوی)، علی‌اصغر پوررمضان (گیلان)، علی یساولی (مرکزی)، ابوافضل ملک‌اولادی، امیررضا نجفی، ابوالفضل نگارستانی، محمد کریم‌زاده (کرمان)، علی مطلبی فشارکی (اصفهان)، علی‌اکبر زارعی (تهران)، رضا پژمان (البرز) 12 ملی پوشی هستند که زیر نظر علیرضا ایزدی سرمربی و حمید حسنی سعدی، سید شورش دلپسند مربیان تیم ملی به تمرین می پردازند.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب فتحی (تهران) در این اردو به عنوان مربی فرهنگی حضور دارد. سرپرستی این اردو بر عهده احمد شکری است.

انتهای پیام /