پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

نخستین واحد تولید کپسول آتش‌نشانی غرب کشور در سنندج افتتاح شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نخستین واحد تولید کپسول آتش‌نشانی غرب کشور در سنندج افتتاح شد

سنندج - ایرنا - نخستین واحد تولید کپسول آتش‌نشانی در غرب کشور روز دوشنبه با حضور جمعی از مسوولان استانی به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرک صنعتی شماره یک سنندج افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در افتتاحیه این واحد تولیدی اظهار داشت: سرمایه‌گذاری، تولید و بازاریابی از مولفه‌های اساسی در زمینه رونق و جهش تولید است.

سردار سیدصادق حسینی با اشاره به اینکه توجه به مولفه‌های مذکور رمز موفقیت واحدهای تولیدی به شمار می‌رود، اضافه کرد: می‌طلبد صاحبان واحدهای تولیدی و مسوولان تلاش بیشتری در راستای استمرار تولید و صادرات آن انجام دهند.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان هم گفت: واحد تولید کپسول آتش نشانی با سرمایه گذاری سه میلیارد و 500 میلیون ریالی و ظرفیت تولید سالانه 10 هزار دستگاه کپسول در این شهرک صنعتی ایجاد شده است.

محمد دره‌وزمی با بیان اینکه با راه‌اندازی این واحد برای 24 نفر اشتغال ایجاد شده است، افزود: این واحد تولیدی در مکان استیجاری مشغول به تولید است و به منظور استمرار و توسعه تولید و حفظ اشتغال آن در شهرک صنعتی سرنجیانه زمینی به مالک واگذار شده است.

وی یادآور شد: هر واحد تولیدی که پروانه بهره‌برداری داشته باشد به شرکت شهرک‌های صنعتی استان برای دریافت زمین معرفی می‌شود و اولویت هم با واحدهایی است که فعال اند و در مکان استیجاری مشغول بکار هستند.

مدیر واحد تولید کپسول آتش نشانی پیشرام کردستان هم در این مراسم با اشاره به اینکه این نخستین واحد تولید کپسول آتش نشانی در غرب کشور است، گفت: سال 96 فعالیت خود را برای راه‌اندازی این واحد آغاز کردیم و سال 98 تمام اقدامات مربوط به ایجاد این واحد را انجام دادیم.

صلاح زندی مهمترین مشکلی که با آن مواجه هستند را استیجاری بودن مکان این واحد تولیدی خواند و یادآور شد: امیدواریم با واگذاری زمین شهرک صنعتی سرنجیانه از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی استان شاهد رفع مشکل مکان تولید باشیم.

*س_برچسب‌ها_س*