پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

نرخ ارز

نرخ ارز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز سکه امامی به 42,300,000 (چهل و دو میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر است. قیمت طلا اما روند نزولی را در پیش گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روند کاهشی بازار ارز ادامه دارد. قیمت دلار آزاد پس از برخورد با سقف کانال 64هزار تومانی در بازار روز سه شنبه، مجددا دچار افت نرخ شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه گسترش

به گفته علیرضا حیدری، واقعیت این است که دولت در اجرای طرح کالابرگ به نتیجه موفقیت‌آمیزی دست یافته نبوده و در آینده نیز احتمالاً موفق نخواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟ روند کاهشی بازار ارز ادامه دارد. قیمت دلار آزاد پس از برخورد با سقف کانال 64 هزار تومانی در بازار روز سه شنبه، مجددا دچار افت نرخ شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا در جریان معاملات بازار روند نزولی را تجربه کرد و ارزش هر اونس به 2,314 (دو هزار و سیصد و چهارده) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.56 درصدی داشته است.

وب‌گاه گسترش

رئیس اتاق ایران با اشاره به تحقق شعار سال، تاکید می‌کند که همه باید تلاش کنند. اما باید به یاد داشت که برای دستیابی به این هدف، زیرساخت‌های اولیه ضروری هستند. او به عنوان مثال می‌آورد که یک واحد تولیدی با بهره‌وری بانکی 40 درصد، قادر به انجام فعالیت‌های اقتصادی نخواهد بود. این بیانات نشان می‌دهد که برای دستیابی به تحقق شعار سال، لازم است ابتدا زیرساخت‌های اقتصادی و مالی مورد نیاز فراهم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نگاهی به نوسانات متغیرهای پولی در سال گذشته و مسیر کاهشی تورم نقطه به نقطه و همچنین هدف‌گذاری متغیرهای پولی در سال‌جاری توسط بانک‌مرکزی، برداشت اولیه این است که تورم در سال‌جاری روند نزولی را طی خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با نگاهی به نوسانات متغیرهای پولی در سال گذشته و مسیر کاهشی تورم نقطه‌به‌نقطه و همچنین هدف‌گذاری متغیرهای پولی در سال‌جاری توسط بانک‌مرکزی، برداشت اولیه این است که تورم در سال‌جاری روند نزولی را طی خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق آخرین آمار قابل دسترسی از بانک‌مرکزی، تورم سالانه در سال 1400 کمی بیش از 46درصد بوده است. در چند سال اخیر تورم فزاینده به حقیقتی پنهان‌ناپذیر در اقتصاد ایران تبدیل شده است که گریبانگیر زندگی روزمره مردم است. عوامل متعددی را می‌توان به عنوان دلایل تورم نام برد که بررسی آنها مستلزم نگاهی عمیق به رابطه اجزای مختلف اقتصاد کشور است که از حوصله این متن به دور است. اما می‌توان بررسی توصیفی...

وب‌گاه خبر آنلاین

به دلیل کاهش 20 درصدی ارزش پول ملی طی دو ماه اخیر احتمالا روند کاهشی تورم در ماه‌های پیش رو بالعکس شده و اواخر خرداد ماه شوک تورمی 8 درصدی افزوده خواهد شد و مجدد روند تورم نقطه به نقطه افزایشی خواهد شد و به کانال 40 درصد بازخواهیم گشت

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات ماکارونی گفت: در هماهنگی با وزارت صمت مقرر شده بود تا قیمت ماکارونی 30 درصد افزایش پیدا کند، اما دولت اجازه افزایش 12 درصدی قیمت ماکارونی را داد که این کار را برای صنایع تولید ماکارونی سخت‌تر کرد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: با تصمیمات اتخاذ شده در ستاد اربعین، برای واردات ناوگان حمل‌ونقل عمومی اتوبوس، مبلغ 600 میلیون یورو در نظر گرفته شد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا ریزش را تجربه کرده است، قیمت دلار مبادله ای، امروز به 44,038 (چهل و چهار هزار و سی و هشت) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.32 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی دولت گفت: ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‌ساز اومااویا که با حضور رئیس‌جمهوری در سریلانکا افتتاح شد، یکی از این جلوه‌های باشکوه و فراملی دانش جوانان ایرانی است.