پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

نرخ ارز

نرخ ارز

وب‌گاه خبر آنلاین

کرباسیان تاکید می کند: می‌توان نرخ تورم را در حدود 40، 45 درصد نگه داشت، اما در مقابل رکود تشدید می‌شود.

وب‌گاه گسترش

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس اظهار داشت که اگر از سیاست‌هایی که بانک مرکزی در قبال مسئله ارز اتخاذ کرده است، پیروی کنیم، نگرانی ما درباره افزایش التهابات ارزی به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دلار با نوسانات محدود، روز دوشنبه را به پایان رساند. روند عرضه و تقاضا در بازار ارز در تعادل قرار دارد و کارشناسان اقتصادی دلار را در روند اصلاحی می‌دانند. به اعتقاد آن‌ها دلار در روند صعودی در حال استراحت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام بانک مرکزی، طی دوره اول فروردین ماه تا دوم اردیبهشت ماه سال جاری، 101 میلیون دلار ارز به نیازهای خدماتی شرکت‌های هواپیمایی، درمانی، دانشجویان، عتبات و حج اختصاص داده شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ظریفیان با اشاره به ناکارآمدی دولت سیزدهم گفت: رئیسی نسبت به وضعیت کشور آشنایی کاملی نداشت و خود را برای جایگاهی که در اختیار دارد آماده نکرده بود و تصور می‌کرد می‌تواند با گماردن افرادی به عنوان کابینه دولت و ارائه دستوراتی کارها را پیش ببرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا و سکه شیب نزولی را تجربه کرد، قیمت دلار مبادله ای به 43,725 (چهل و سه هزار و هفتصد و بیست و پنج) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.02 درصدی داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: موج هیجانی و صعودی قیمت ارز با توجه به تنش‌های سیاسی و منطقه‌ای محدود و گذرا بود و تقریبا بلافاصله فروکش کرد عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: موج هیجانی و صعودی قیمت ارز با توجه به تنش‌های سیاسی و منطقه‌ای محدود و گذرا بود و تقریبا بلافاصله فروکش کرد به گزارش عرشه آنلاین، علی اصغر زبردست در گفت و گو با ایسنا، با توجه به نمایش اقتدار نظامی ایران با نام وعده صادق...

وب‌گاه 55 آنلاین

کارشناسان همواره تاکید می‌کنند که پس از رفع تنش‌ها و فروکش کردن التهابات، نرخ دلار نیز با شیب زیاد کاهش پیدا خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همراه اول با اعلام بسته‌های متنوع و به‌صرفه ویژه حج تمتع 1403 به معرفی سرویس رومینگ خود در کشور عربستان پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون ارزی مرکز مبادله گفت: نرخ ارز دلار امروز در تالار اسکناس مرکز مبادله 43 هزار و 725 تومان بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: موج هیجانی و صعودی قیمت ارز با توجه به تنش‌های سیاسی و منطقه‌ای محدود و گذرا بود و تقریبا بلافاصله فروکش کرد.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اظهارات عضو اتاق بازرگانی ایران، موج هیجانی و صعودی قیمت ارز با توجه به تنش‌های سیاسی و منطقه‌ای محدود و گذرا بود. این افزایش قیمت ارز تقریبا بلافاصله فروکش کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مجلس در نامه ای به رئیس جمهور اصلاحیه آیین نامه حساب پس انداز کارکنان دولت را مغایر قانون اعلام کرد. رئیس مجلس در نامه ای به رئیس جمهور اصلاحیه آیین نامه حساب پس انداز کارکنان دولت را مغایر قانون اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اصلاحیه حساب پس انداز کارکنان دولت را مغایر قانون اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

وضعیت بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی همین است. کاهش ارزش پول ملی و بالا رفتن نرخ ارز باعث شده است که بسیاری از کاسبان نتوانند به میزان قبل سود کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت سکه امامی به 43,300,000 (چهل و سه میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.7 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار مبادله ای به 43,725 (چهل و سه هزار و هفتصد و بیست و پنج) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.02 درصدی داشته است. قیمت طلا و سکه اما پایین آمد.