سه‌شنبه 3 مهر 1403

نساجی - آلومینیوم / اراکی ها در ساری به دنبال صدرنشینی!

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
نساجی - آلومینیوم / اراکی ها در ساری به دنبال صدرنشینی!

در چارچوب رقابت های هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز تیم های نساجی و آلومینیوم در ورزشگاه شهدای ساری مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ رقابت های هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس روز گذشته با برگزاری دیدار حساس استقلال و سپاهان آغاز و با انجام 7 دیدار در روز چهارشنبه در شهر‌های مختلف پیگیری می‌شود که در همین چارچوب و در دیداری حساس روز امروز 24 آذرماه از ساعت 15 تیم آلومینیوم در اراک در ورزشگاه شهدای ساری میهمان نساجی قائمشهر خواهد بود.

تیم نساجی قصد داشت تا بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار کند، اما مدیران آستان قدس رضوی با این درخواست مخالفت کردند و قرار است تا شاگردان الهامی کماکان در ورزشگاه شهدای ساری از حریف اراکی خود پذیرایی کنند، البته چمن نامناسب ورزشگاه شهدای ساری از جمله مشکلاتی است که قطعا بر روی کیفیت بازی دو تیم به ویژه آلومینیوم تأثیرگذار خواهد بود.

اما آلومینیوم سازان اراکی که دومین فصل از حضور خود در لیگ برتر را تا به اینجا با شگفتی سازی رقم زده اند و بدون تردید عنوان پدیده لیگ بیست و یکم را یدک می کشند در حالی هفته نهم را با پیروزی ارزشمند خانگی مقابل فجرسپاسی به پایان بردند که با این برد موفق شدند هم امتیاز با تیم های گل گهر و سپاهان در جمع صدرنشینان قرار بگیرند و روند رو به رشد خود را تداوم بخشند.

تیم پرطرفدار نساجی که فصل گذشته شرایط خوبی را تجربه نکرد و در جمع تیم های منطقه سقوط به دسته پایین تر نیز قرار داشت اما در نهایت با هدایت ساکت الهامی نتایجی قابل قبولی را کسب کرد و در لیگ ماندگار شد تا در این فصل نیز با این مربی پای به عرصه رقابت ها بگذارد.

دو پیروزی، سه تساوی و سه باخت حاصل کار شاگردان الهامی تا به اینجای رقابت های لیگ بیست و یکم است و در عین حال تیم نساجی در بازی های خانگی نمره قابل قبولی می گیرد هر چند به دلیل فرآیند بازسازی ورزشگاه شهید وطنی این تیم در این فصل با چالش هایی برای ورزشگاه میزبان بازی های خانگی خود مواجه بوده و در حال حاضر با وجود نواقض متعدد در ورزشگاه شهدای ساری از تیم های میهمان پذیرایی می کند.

نساجی در حال حاضر با 10 امتیاز تیم دهم جدول است و قطعا کار سختی در مقابل آلومینیوم مدعی و با انگیزه لیگ بیست و یکم خواهد داشت، شاگردان خطیبی قصد دارنداما با پیروزی برابر تیم نساجی روند رو به رشد خود را ادامه بدهند و همچنان در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی باشند، ضمن اینکه با توجه به پیروزی روز گذشته استقلال مقابل سپاهان در حال حاضر آبی پوشان پایتخت با یک امتیاز بیشتر در صدر قرار گرفته اند و آلومینیوم سازان این شانس را خواهند داشت تا با کسب حداکثر امتیازات در هفته دهم یک بار دیگر به صدر جدول هم برسند.

تیم های آلومنیوم و نساجی امروز در حالی برای سومین بار در مسابقات لیگ برتر رو در روی هم قرار می گیرند که در دو دیدار قبلی فصل گذشته یک پیروزی برای نساجی و یک تساوی رقم خورده است، هر چند سال گذشته اولین مسابقه لیگ برتری آلومینیوم در تقابل با نساجی رقم خورد و باخت تلخ 3 بر صفر کام اراکی ها را در ابتدای کار تلخ کرد اما در این فصل شاگردان خطیبی در شرایط ایده آلی قرار دارند و هوادران این تیم امید دارند تا ضمن انتقام شکست فصل قبل با برد نساجی همچنان آلومینیوم را در جمع مدعیان ببینند.

این مسابقه را «محمدحسین زاهدی فرد» با دو کمک خود «حسین مرادی» و «یوسف مغروری» سوت خواهد زد همچنین «مهدی مرجانزاده» داور چهارم و «حاتم بک پور» ناظر داوری این دیدار هستند.

انتهای پیام /