جمعه 10 فروردین 1403

نظام سلامت

نظام سلامت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین فرشیدی، به اهداف و محور‌های نخستین همایش بین‌المللی پوشش همگانی سلامت خانواده و نظام ارجاع، اشاره کرد و گفت: این همایش در 5 محور و رویکرد برگزار می‌شود که مهم‌ترین محور آن پرداختن به موضوع ادغام نظام شبکه، ارائه خدمت و آموزش پزشکی است که زاییده انقلاب اسلامی و مورد افتخار همه ما است. دبیر علمی نخستین همایش بین‌المللی پوشش همگانی سلامت خانواده...

وب‌گاه گسترش

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در دو روز ابتدایی هفته جاری با رشد قابل توجهی به بالا، به بیش از 90,000 واحد رسید. اما در پایان معاملات روز جاری، با یک افت 6900 واحدی، به پایان رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک پزشک به خبرآنلاین می‌گوید: «رازداری و حفظ محرمانگی اطلاعات پزشکی بیماران و مراجعان، یکی از اصول اساسی و خدشه‌ناپذیر اخلاق پزشکی است که انتظار می‌رود پزشکان آن را جدی بگیرند و در شبکه‌های اجتماعی از افشا و انتشار اطلاعاتی مانند تاریخ بستری، نام بیمارستان، پس‌زمینه عکس و... خودداری کنند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران پس از رشد در دو روز ابتدایی هفته جاری که رقمی بیش از 90 هزار واحدی را به خود دید در پایان معاملات روز جاری کمی عقب نشست و با افت 6900 واحدی کار را به پایان برد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل سازمان نظام پرستاری گفت: در دو سال گذشته، 16 هزار تخت به سرانه تخت‌های بیمارستانی کشور اضافه شده اما متاسفانه در بحث استخدام نیروهای جدید در بدنه نظام سلامت رشد آنچنانی نداشته‌ایم.

خبرگزاری دانشجو

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی از ابلاغیه این سازمان جهت آمادگی مراکز درمانی خصوصی و مطب‌های پزشکی به منظور مشارکت در ارایه خدمات درمانی مورد لزوم در تعطیلات نوروز خبر داد.

وب‌گاه فرارو

با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز و لزوم آمادگی واحد‌های مختلف نظام سلامت جهت ارایه خدمات مورد لزوم به بیماران، وزارت بهداشت از آغاز طرح سلامت نوروزی از 24 اسفندماه خبر داده و ضمن اعلام نحوه فعالیت مراکز درمانی، هرگونه تعطیلی بخش‌های بستری در تعطیلات نوروزی را نیز ممنوع اعلام کرده است.

وب‌گاه فرارو

رئیس کل سازمان نظام پرستاری با بیان این که بر اساس آماری که سازمان نظام پرستاری دارد سالانه بیش از 2700 نفر پرستار مهاجرت می‌کنند که زنگ خطری جدی برای نظام سلامت است، گفت: جامعه پرستاری جزو ارزشمندترین نیرو‌های حوزه سلامت هستند و در همین راستا بسته ماندگاری پرستاران در حال تدوین است.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس کل سازمان نظام پرستاری با بیان این که بر اساس آماری که سازمان نظام پرستاری دارد سالانه بیش از 2700نفر پرستار مهاجرت می‌کنند که زنگ خطری جدی برای نظام سلامت است، گفت: جامعه پرستاری جزو ارزشمندترین نیروهای حوزه سلامت هستند و در همین راستا بسته ماندگاری پرستاران در حال تدوین است.

وب‌گاه گسترش

یکی از گیاهانی که در عطاری‌ها موجود است و برخی خواص درمانی دارد، به عنوان "تصفیه کننده خون، آرام‌کننده اعصاب، ادرارآور، تقویت‌کننده کلیه‌ها، برطرف‌کننده سرماخوردگی، ازبین‌برنده سرفه، درمان‌کننده برونشیت، درمان‌کننده التهاب و ورم کلیه، درمان‌کننده بیماری سرخک و مخملک و... " شناخته می‌شود. این موارد ممکن است به نظر عجیب بیاید، اما همه این خواص به یک گیاه خاص اشاره می‌کنند که در عطاری‌ها...

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل سازمان نظام پرستاری با بیان این‌که در دو سال گذشته 16هزار تخت به سرانه تخت‌های بیمارستانی کشور اضافه شده اما در استخدام نیروهای جدید رشد آنچنانی نداشته‌ایم، گفت: سالانه بیش از 2700نفر پرستار مهاجرت می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

«تصفیه کننده خون، آرام‌کننده اعصاب، ادرارآور، تقویت‌کننده کلیه‌ها، برطرف‌کننده سرماخوردگی، ازبین‌برنده سرفه، درمان‌کننده برونشیت، درمان‌کننده التهاب و ورم کلیه، درمان‌کننده بیماری سرخک و مخملک و.» شاید کمی عجیب به نظر برسد، اما این‌همه درمان، فقط از آن یک قلم گیاه عرضه‌شده در عطاری‌هاست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«تصفیه کننده خون، آرام‌کننده اعصاب، ادرارآور، تقویت‌کننده کلیه‌ها، برطرف‌کننده سرماخوردگی، ازبین‌برنده سرفه، درمان‌کننده برونشیت، درمان‌کننده التهاب و ورم کلیه، درمان‌کننده بیماری سرخک و مخملک و....» شاید کمی عجیب به نظر برسد اما این‌همه درمان، فقط از آن یک قلم گیاه عرضه‌شده در عطاری‌هاست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«تصفیه کننده خون، آرام‌کننده اعصاب، ادرارآور، تقویت‌کننده کلیه‌ها، برطرف‌کننده سرماخوردگی، ازبین‌برنده سرفه، درمان‌کننده برونشیت، درمان‌کننده التهاب و ورم کلیه، درمان‌کننده بیماری سرخک و مخملک و....» شاید کمی عجیب به نظر برسد اما این‌همه درمان، فقط از آن یک قلم گیاه عرضه‌شده در عطاری‌هاست.

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی وزارت بهداشت و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی در حکمی دکتر حسین درگاهی را به عنوان دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا حمزه‌لو دبیر اجرایی بیست و یکمین کنگره کشوری و پانزدهمین کنگره بین‌المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران با اشاره به برگزاری این رویداد در روز‌های 11 الی 14 اردیبهشت ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران، اظهار داشت: امروزه پزشکی آزمایشگاهی جزء جدایی ناپذیر بهداشت عمومی و ارائه مراقبت‌های بهداشتی است و بر پایه تکنیک‌های...