یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

نفرات برتر کنکور

نفرات برتر کنکور

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هر داوطلبی که مدت‌ها برای موفقیت در کنکور تلاش کرده است طبیعتا نگرانی‌هایی در رابطه با نتیجه کارش و رتبه‌ای که به دست خواهد آورد دارد. کسی که برای کسب هدفش زحمت بیشتری کشیده و ماه‌ها زمان خود را صرف مطالعه و تست زدن کرده است نتیجه کنکورش اهمیت زیادی برایش دارد. یکی از راه‌هایی که به فرد نشان می‌دهد که در چه شرایطی قرار دارد و استرس داوطلب را کم...

خبرگزاری ایسنا

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بخشنامه معاونت برنامه ریزی شهرداری تهران در خصوص دستیاران انتقاد کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: موضوع و وضعیت مهاجرت نخبگان، در شبکه‌های اجتماعی در فضای بسیار مبهم، تاریک و سیاه نشان داده می شود درحالیکه بر اساس داده‌ها، چنین اطلاعاتی درست به نظر نمی‌رسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کریدور جدید «ایران، آذربایجان، گرجستان و اروپا» راه‌اندازی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

کافی است مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی اجرا شود، دو سال بعد مجدد این مسئله در نظام خط مشی‌گذاری کشور مطرح خواهد شد که مشکلات جدید را چگونه برطرف کنیم.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش ضمن پاسخ به این پرسش که ادامه فعالیت مدارس شاهد با توجه به کاهش جمعیت دانش‌آموزان هدف چه توجیهی دارد؟ گفت: ادارات آموزش و پرورش مناطق تلاش می‌کنند برترین معلمان را به مدارس شاهد اختصاص دهند.

خبرگزاری ایسنا

آیین اختتامیه گردهمایی رتبه‌های برتر کنکور سراسری هنر با عنوان «آینده روشن» جمعه 14 آبان ماه، با حضور حجت الاسلام پناهیان، حجت الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌، دکتر سیدحسن سلطانی، رییس دانشگاه هنر و نفرات برتر کنکور سراسری هنر 1399 در محل مجتمع «برج سپید» مشهد برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

زمانیکه از راز رمزهای موفقیت در کنکور صحبت می کنیم اولین چیزی که به ذهنمان می‌رسد تلاش می باشد که قطعا شرط لازم به منظور موفقیت در کنکور تلاش می باشد و اگر تلاش نداشته باشیم اصلا نمی توان نتیجه گرفت.

خبرگزاری ایسنا

مراسم اختتامیه گردهمایی رتبه‌های برتر کنکور سراسری علوم ریاضی و فنی تحت عنوان «آینده روشن» جمعه 30 مهرماه، با حضور محمد علی زلفی گل وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری و حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و همچنین جمعی از رتبه‌های برتر کنکور سراسری 1399 در محل مجتمع «برج سپید» مشهد برگزار شد.

خبرگزاری میزان

اگرچه بیان این رابطه که افرادی که تمکن مالی لازم را دارند توانسته اند رتبه‌های برتری را کسب کنند صحیح نیست، اما در میان قریب به اتفاق آن‌ها دانش آموزانی وجود دارد که اولا در مناطق شهری، ثانیا در مدارس غیر دولتی و ثالثا باتوجه به شرایط مناسب مالی در این میدان بزرگ حاضر شده اند و گوی سبقت را ربوده اند.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محیا معصومی - جذب و تحصیل نخبگان و دانشجویان خارجی در ایران همواره یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های دانشگاه‌ها بوده است و با وجود شیوع کرونا و مجازی شدن کلاس‌های آموزشی این مسئله جدی‌تر از قبل شد. با این حساب دانشگاه‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند که بتوانند برنامه‌هایی متناسب با جذب هرچه بیشتر دانشجویان خارجی را تهیه و تدارک ببینند. معاونت علمی و فناوری ریاست...

وب‌گاه الف

وب‌گاه الف

خانواده بزرگ آلایی ها این روزها به بیش از 7 میلیون نفر رسیده است؛ فکرش را بکنید خانواده بزرگ دانش آموزی در سراسر کشور!

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس جمهور 19 مهرماه به منظور شرکت در مراسم آغاز سال تحصیلی به دانشگاه تهران می رود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور 19 مهرماه به منظور شرکت در مراسم آغاز سال تحصیلی به دانشگاه تهران می رود.