جمعه 28 اردیبهشت 1403

نفرات برتر کنکور

نفرات برتر کنکور

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: کنکور حذف شدنی نیست؛ در حال‌حاضر، چند هزار دانش‌آموز داریم که معدل آنها 20 است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رشد 40 درصدی اشتغال دانش‌بنیان، نحوه برگزاری کلاس‌های درس در سال تحصیلی آینده، حذف نشدن کنکور، تکمیل پروژه‌های ناتمام، چالش دانشگاه‌ها با غذای دانشجویی، از موضوعاتی بود که امروز یکشنبه در نشست خبری محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با رسانه‌ها مطرح شد.

خبرگزاری تسنیم

والدین حق دارند نگران فرزندانشان باشند و نمی‌توانیم بگوییم چرا برای سعادت فرزندتان گام بر می‌دارید؛ چه موضوعی بهتر از اینکه خانواده‌ها معطوف به آموزش هستند و به هزینه کردن برای آن علاقه دارند، این فرصت است!

وب‌گاه عصر ایران

عواملی مثل طبقاتی شدن آموزش، تولید نابرابری اجتماعی و دوری از عدالت آموزشی را نمی توان در نتایج بی‌اثر و کمرنگ بدانیم. هر ساله نفرات برتر کنکور از دل مدارس سمپاد و غیر دولتی می‌آیند و مدارس دولتی دست خالی هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه اردبیل نتایج کنکور سراسری امسال را هشدار بزرگی برای مسئولان و نگرانی عمیقی برای خانواده‌ها دانست و گفت: این نتایج نشان میدهد که تبعیض بزرگ آموزشی و بی عدالتی در سیستم آموزش کشور رخ داده است.

خبرگزاری تسنیم

در نشست شورای هدایت استعدادهای درخشان، توافق‌نامه «حمایت از جذب استعدادهای برتر در رشته‌های اولویت‌دار کشور» با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امضا شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی و فناوری رییس جمهور یکی از راههای جلوگیری از فرار نخبگان و نیز بازگشت آنها را تمرکز لازم بر راهکارها و اجرای سیاست‌های تشویقی برشمرد و گفت: این سیاست‌ها فقط مربوط به یک دستگاه و مجموعه نیست و نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در مراسم امضای توافق نامه سه جانبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد نخبگان برای حمایت ویژه از برگزیدگان المپیاد‌های دانش آموزی و دارندگان رتبه‌های برتر کنکور سراسری که در محل وزارت علوم برگزار شد، گفت: مشوق‌هایی که در قالب این توافق نامه برای برگزیدگان المپیاد‌های دانش...

وب‌گاه الف

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بر اساس توافقنامه سه جانبه وزارت علوم، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان مدال آوران المپیاد دانش آموزی و نفرات برتر کنکور در طول تحصیل حمایت های ویژه می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در مراسم امضای توافق نامه سه جانبه حمایت ویژه از برگزیدگان المپیاد‌های دانش آموزی و دارندگان رتبه‌های برتر کنکور سراسری که با حضور ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهور در محل وزارت علوم برگزار شد، گفت: مشکلی که پیش از آن با آن مواجه بوده ایم این است که برگزیدگان المپیاد‌های دانش آموزی نمی‌توانستند در رشته‌هایی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، توافق نامه سه جانبه بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد نخبگان به منظور حمایت ویژه از برگزیدگان المپیاد‌های دانش آموزی و نفرات برتر کنکور برای تحصیل در رشته‌های اولویت دار و در جهت رسیدن به عرصه‌های متوازن علمی با حضور ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهور و زلفی گل وزیر علوم امضا شد. این توافق نامه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر علوم گفت براساس توافقنامه سه جانبه بین وزارت علوم، بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی ریاست جمهوری ضمن حمایت ویژه از مدل آوران المپیاد دانش آموزی در طی دوران تحصیل و پس از پایان تحصیل زمینه اشتغال آنها مهیا می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بر اساس توافقنامه سه جانبه وزارت علوم، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان مدال آوران المپیاد دانش آموزی و نفرات برتر کنکور در طول تحصیل حمایت های ویژه می‌شود.

خبرگزاری مهر

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جزئیات طرح حمایت از جذب رتبه‌های برتر کنکور در رشته‌های اولویت دار را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: طرح حمایت از جذب رتبه‌های برتر در رشته‌های اولویت دار کنکور یک پروژه ملی است و باید از آن حمایت شود.