یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

نفرات برتر کنکور

نفرات برتر کنکور

وب‌گاه الف

آیین تجلیل از مدال‌آوران المپیادهای علمی جهانی و نفرات برتر کنکور به همت آکادمی همراه اول و با حضور مدیرعامل این اپراتور و رئیس باشگاه دانش پژوهان جوان برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: تأمین مسکن نخبگان از جمله موارد حمایتی است که در بنیاد ملی نخبگان در حال پیگیری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از تصویب کلیات طرح تامین مسکن نخبگان در جلسه هیات امنای این بنیاد خبر داد و گفت: جزییات این طرح پس از نهایی شدن اطلاع‌رسانی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هشت تن از یازده عضو هیات مولفان موسسه لغت‌نامه دهخدا نامه‌ای به تعطیلِ موقتِ تألیف لغت‌نامه بزرگ فارسی و قطع همکاری خود با مؤسسه به‌رغم انکارهای چندباره ریاست و مسئولان جدید مؤسسه لغت‌نامه، مجدداً اعلام کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افرادی که رتبه شبهه‌دار دارند؛ برای رفع شبهه از این افراد در یک، دو یا حتی چند درس، امتحانی دوباره گرفته می‌شود که اگر قبول شوند ادامه راه خود را می‌روند. اما اگر نمره قبولی نیاورند رتبه و کنکور آن‌ها لغو می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کیفیت تحصیلی به شدت پایین است، یعنی فرد درس نخوانده و معدل زیر 12 کسب کرده ولی، مهارت‌های تست‌نی خود را افزایش داده و رتبه زیر سه هزار کسب کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سامانه رتبه‌بندی آماده بارگذاری مدارک و رتبه‌بندی معلمان است و هر شخصی وارد سامانه شود در صورت نبودن نقص در مدارک، حدود یک ماه و نیم بعد رتبه خود را دریافت می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رتبه‌بندی براساس ماده 1 آیین‌نامه رتبه‌بندی برای ارتقای کیفی نظام تعلیم و تربیت، ارتقای صلاحیت‌های معلمی و رقابت در نظام تعلیم و تربیت انجام می‌شود تا تفاوت معلم با معلم، مدرسه با مدرسه و... مشخص شود و هر 3 سال دوباره صلاحیت‌ها بررسی خواهند شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هیات‌های ممیزه تشکیل‌شده و کانون‌های ارزیابی رتبه‌بندی معلمان در حال شکل‌گیری هستند و مبلغی در حدود نیمی از رتبه یک این رتبه‌بندی به مدت 9 ماه به‌حساب معلمان واریزشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هیات‌های ممیزه تشکیل‌شده و کانون‌های ارزیابی رتبه‌بندی معلمان در حال شکل‌گیری هستند و مبلغی در حدود نیمی از رتبه یک این رتبه‌بندی به مدت 9 ماه به‌حساب معلمان واریزشده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر آموزش پرورش ضمن بیان اینکه فعالیت رهیاران تحول از امروز به مدت 10 روز با دوره‌های مقدماتی و تکمیلی و در آینده نزدیک، دوره‌های پیشرفته آغاز می‌شود گفت: رهیاران تحول، معلمانی هستند که مشتاقانه و با دارا بودن شرایط زمینه‌ای و امکان تداوم این فعالیت یعنی اجرایی سازی سند تحول بنیادین در این طرح شرکت کرده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در تعامل با معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری زمینه را برای حمایت بیشتر از افراد برتر آزمون سراسری، المپیادهای دانش‌آموزی و دانشجویی طی توافق‌نامه‌ای سه‌جانبه با این معاونت و بنیاد نخبگان فراهم آورد.

خبرگزاری دانا

مدیر گروه میکروب شناسی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: صدا و سیمای خوزستان یکی از مقصرترین ارگان‌ها در عدم جذب و شناخت نخبگان است زیرا برنامه‌ای که در آن به مسائل علمی و مصاحبه با نخبگان بپردازد، وجود ندارد.

خبرگزاری دانا

مسئله "دانش‌بنیان‌ها" و "نخبگان جوان" موضوعی شد تا در میزگردی با حضور رییس پارک علم و فناوری خوزستان، رییس بنیاد نخبگان استان و عضو هیات علمی دانشگاه و نخبه خوزستانی در حیطه میکروب‌شناسی به بررسی ابعاد مختلف فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و ضرورت توجه به فناوری‌های نوین پرداخته شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از تلاش این سازمان برای توسعه خدمات حمایتی از دانش‌آموزان نخبه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - زلفی‌گل در حالی در دولت سیزدهم به عنوان وزیر علوم معرفی شد که آموزش عالی با مشکلاتی همچون فقدان ارتباط موثر بین تولید علم با ثروت، کمبود بودجه و تخصیص نیافتن اعتبارات و جای خالی معاونت متولی امور پارک‌های علم و فناوری روبه‌رو بود؛ موضوعاتی که در جلسات متعدد با رئیس جمهور بررسی و به نتایج قابل ت