جمعه 28 اردیبهشت 1403

نفرات برتر کنکور

نفرات برتر کنکور

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان سنجش گفت: اگر متقلب بودن داوطلبان کنکور امسال اعلام شود از یک تا ده سال نمی توانند در کنکور شرکت کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان سنجش اعلام کرد انتخاب رشته آزمون سراسری 1401 از 17 مرداد آغاز شده و تا ساعات پایانی شنبه 22 مرداد ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رتبه‌های زیر 100 و در بعضی موارد زیر 50 اگر رشته‌های خاصی که متقاضی کمتر دارد را به‌عنوان رشته تحصیلی خود انتخاب کنند، توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به آنها حقوق داده خواهد شد که تا پایان تحصیل ادامه دارد.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به انحراف در مدارس سمپاد گفت: مصوبه جدید کنکوری در یک ماراتن سه ساله، توان رقابت را از طبقات متوسط و محروم جامعه می‌گیرد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه فرارو

با اعلام اسامی 40 نفر برتر کنکور 1401 در گروه‌های آزمایشی مختلف مشخص شد امسال نیز رتبه‌های برتر در تصاحب مدارس خاص است و از میان نفرات برتر کنکور امسال صرفاً یک دانش‌آموز در مدرسه دولتی عادی تحصیل کرده است! 29 نفر از مدارس استعداد‌های درخشان، 9 نفر مدارس غیرانتفاعی و یک نفر مدارس نمونه دولتی بودند!

خبرگزاری تسنیم

مدارس استعدادهای درخشان و مدارس خاص غیرانتفاعی با پوشش 3 درصدی آموزش در کل کشور، سهم 95 درصدی از رتبه‌های برتر کنکور امسال را از آن خود کرده‌اند! آنچه نسبت به گذشته تغییری نداشته، تراژدی تلخ تضعیف روز به روز مدارس دولتی و پیشتازی مدارس غیردولتی است.

وب‌گاه الف

موضوع عدالت آموزشی و کیفیت مدارس دولتی، دغدغه تازه‌ای نیست؛ هرساله برنامه‌هایی به منظور ارتقای کیفیت مدارس دولتی با نیم نگاهی به اسناد بالادستی طراحی و اجرا می‌شود، اما نمود عینی ملموسی نمی‌یابد و نمی‌توان طعم کیفیت آموزش را در همه مدارس دولتی چشید.

خبرگزاری تسنیم

آزمون سراسری 1401 با اعلام نتایج اولیه به مراحل پایانی نزدیک می‌شود و امسال هم تقریبا دانش‌آموزان مدارس دولتی از چرخه رقابت برای حضور در میان نفرات برتر کنکور و آزمون‌های علمی حذف شده‌اند و صرفا مدارس غیردولتی یا خاص در این رقابت جای دارند!

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - نفرات برتر آزمون سراسری سال 1401، مهمترین عوامل موفقیت خود در این ماراتن علمی را تلاش، پشتکار و استمرار در اجرای برنامه‌های درسی، مطالعه دقیق و عمیق منابع آموزشی، برنامه‌ریزی جامع و منسجم در مسیر اهداف از پیش تعیین شده، حمایت خانواده و آموزگاران و توکل به خدا عنوان کردند.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - رتبه دوم کنکور سراسری در رشته تجربی از یزد گفت: پس از لطف بیکران خداوند، موفقیتم حاصل تلاش مستمر برای رسیدن به هدفی بود که برای خود مشخص کرده بودم، در این مسیر رسیدن به رتبه برتر هدف اولم نبود.

وب‌گاه فرارو

از بین 40 داوطلب برتر کنکور امسال، تنها 2 نفر یکی در مدرسه دولتی و دیگری در مدرسه نیمه‌دولتی درس خوانده بودند. 29 داوطلب یا به بیان دیگر 72 درصدی کل رتبه‌های برتر در مدارس استعداد‌های درخشان تحصیل کرده‌اند.

وب‌گاه گسترش

بررسی اسامی نفرات اول آزمون سراسری 1401 در پنج گروه آزمایشی نشان می‌دهد که از مجموع 40 نفر رتبه‌های اول پنج گروه آزمایشی، 27 نفر (67 درصد) را پسران و 13 نفر (32 درصد) را دختران تشکیل می‌دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعلام اسامی نفرات برتر کنکور سراسری امسال تیتر اغلب روزنامه‌های امروز کشور بود

وب‌گاه منیبان

نفرات اول تا پنجم در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی که از سوی سازمان سنجش اعلام شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسامی نفرات برتر کنکور سراسری 1401 اعلام شد و برگزیدگان کنکور دانشگاه محل ادامه تحصیل خود را اعلام کردند.