جمعه 30 شهریور 1403

نقشه جدید برای دلار، دلار شصتی برگشت

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
نقشه جدید برای دلار، دلار شصتی برگشت

قیمت دلار امروز 10 اردیبهشت در منطقه حساس درجا زد قیمت دلار امروز 10 اردیبهشت در منطقه حساس درجا زد به گزارش عرشه آنلاین، قیمت دلار امروز با روند کاهشی بازگشایی شد؛ اما در ادامه معاملات با افزایش 150 تومانی به محدوده قیمتی روز قبل برگشت. معامله‌گران معتقدند جدال بین بازارساز و بازار در منطقه‌ای حساس، قیمت این اسکناس را در روند رنج قرار داده است.

قیمت دلار امروز 10 اردیبهشت در منطقه حساس درجا زد

به گزارش عرشه آنلاین، قیمت دلار امروز با روند کاهشی بازگشایی شد؛ اما در ادامه معاملات با افزایش 150 تومانی به محدوده قیمتی روز قبل برگشت. معامله‌گران معتقدند جدال بین بازارساز و بازار در منطقه‌ای حساس، قیمت این اسکناس را در روند رنج قرار داده است.

قیمت دلار امروز با کاهش 150 تومانی در کف کریدور ششم بازگشایی شد. عقب‌نشینی محدود قیمت دلار دوام چندانی نداشت و طولی نکشید که این اسکناس مسیر رفته را برگشت. دلار در لحظه نگارش این گزارش با قیمت روز گذشته و در پله پنجم و کف کریدور ششم در حال معامله است.

معامله‌گران معتقدند جدال بین سیاست‌گذار و دلار بر سر تغییر کریدور، داغ است و قیمت دلار برای برگشت به کریدور پایین‌تر مقاومت می‌کند. آنها معتقدند بازارساز دست بالا را دارد و طی ساعات آینده یا حتی فردا دلار کریدور پایین‌تر را تاچ خواهد کرد.

قیمت درهم امروز با کاهش 120 تومانی با رقم 16 هزار و 380 تومانی در حال معامله است. تتر با کاهش 250 تومانی کاهشی شد و در کف کانال 61 هزار تومانی ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس با کاهش 550 تومانی روی رقم 76 هزار و 700 تومانی ایستاده و یورو نیز روز دوشنبه با افت 500 تومانی با رقم 64 هزار و 960 تومان در حال معامله است.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز برخلاف دو روز ابتدایی هفته، کاهشی شد. اسکناس دلار با رقم 44 هزار و 314 تومان و حواله دلار با رقم 41 هزار و 376 تومان عرضه ش

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

نقشه جدید برای دلار، دلار شصتی برگشت 2