یک‌شنبه 15 مهر 1403

نقش مهم ناحیه صنعتی 2بهاباد استان یزد در حل مشکل اشتغال منطقه / جانمایی این ناحیه صنعتی به زودی انجام خواهد شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
نقش مهم ناحیه صنعتی 2بهاباد استان یزد در حل مشکل اشتغال منطقه / جانمایی این ناحیه صنعتی به زودی انجام خواهد شد

دهقان سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان یزد گفت: با توجه به ظرفیت ناحیه صنعتی2شهرستان بهاباد در زمینه برطرف کردن مشکل اشتغال منطقه سعی خواهد شد در کمترین زمان ممکن جانمایی ناحیه صنعتی2بهاباد به سرانجام برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمد دهقان سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان یزد شب گذشته در سفربه شهرستان بهاباد در نشستی با فرماندار بهاباد، پیگیر مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در ناحیه صنعتی این شهرستان شد.

دهقان در حاشیه این نشست با اشاره به ظرفیت های ویژه شهرستان بهاباد برای توسعه های صنعتی در زمینه تولیدات دانش بنیان و استقرار صنایع پاک و کم آبخواه اظهار کرد: زیر ساخت های ناحیه صنعتی شهرستان بهاباد نیازمند اعتبارات عمرانی است که سعی شده پیگیری های لازم در زمینه جذب این اعتبارات صورت گیرد. وی ناحیه صنعتی شماره 2 بهاباد را یکی از ظرفیت های بالقوه این شهرستان به ویژه در زمینه اشتغالزایی عنوان کرد و افزود: جانمایی این ناحیه صنعتی هم در حال بررسی است و سعی می شود در کمترین زمان ممکن این جانمایی هم به سرانجام برسد. سرپرست شهرکت شهرک های صنعتی استان یزد ابراز کرد: مطمئنا یکی از محوری ترین مسائل در زمینه توسعه صنعتی، سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاران در منطقه است که در این زمینه هم هماهنگی هایی با مسئولین استان، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی برای جذب و استقرار سرمایه گذرای جدید شده است. وی با اشاره به رویکرد سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور بر تعیین تکلیف واحد های راکد در مناطق و نواحی صنعتی گفت: با توجه به وجود برخی واحد هایی تعطیل و نیمه تعطیل در این شهرستان، هماهنگی های لازم برای بابت تعیین تکلیف واحدها و طرح های راکد ناحیه صنعتی بهاباد صورت گرفت. انتهای پیام / ک