سه‌شنبه 24 مهر 1403

نماز جمعه در 13 شهر خراسان رضوی اقامه خواهد شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نماز جمعه در 13 شهر خراسان رضوی اقامه خواهد شد

مشهد - ایرنا - رییس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: با افزایش تعداد شهرهای دارای وضعیت سفید در این استان نماز جمعه این هفته در 10 شهرستان و 13 پایگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام محمد حسین ایزدی چهارشنبه شب در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: نماز جمعه هفته جاری در شهرهای باخرز، جغتای، هلالی، جوین، حکم آباد، خلیل آباد، خواف، خوشاب، سرخس، کلات، زاوین، کوهسرخ و مه‌ولات این استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در 2 هفته اخیر نماز جمعه در 6 پایگاه این استان اقامه شد ادامه داد: تاکید شده است نمازجمعه این شهرها در کمترین زمان ممکن با تب‌سنجی عمومی در مبادی ورودی، رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت ضوابط فاصله‌گذاری فیزیکی بین نمازگزاران و صفوف آنها برگزار شود.

در پی شیوع ویروس همه‌گیر کرونا، برگزاری نماز جمعه از نهمین روز اسفند ماه پارسال در این استان تعطیل شد تا اینکه از 2 هفته پیش اقامه آن درشهرهایی که وضعیت آنها از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سفید اعلام شده بود ازسر گرفته شد.

براساس آخرین آمار رسمی تاکنون 126 هزار و 949 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 64 نفر در 24 ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به هفت هزار و 183 نفر رسیده است.

*س_برچسب‌ها_س*