پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

نماز جمعه

نماز جمعه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بیش از یک ماه از ماجرای افشای اسنادی از انتقال سند زمین حوزه علمیه امام خمینی ازگل به موسسه‌ای تحت مالکیت آیت‌الله صدیقی و چندین نفر از اعضای خانواده او می‌گذرد. ماجرایی که امام‌جمعه موقت تهران صحت آن را تایید کرد اما آن را ناشی از سوءاستفاده یکی از افراد نزدیک به خود دانسته و حتی مدعی شد امضایش در این پرونده جعل شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک رجل سیاسی در قبال شعارهای سیاسی پر حرارت و بیقاعده چه باید بکند؟ عقلانیت و حیطه های اختیارات هر حوزه را یادآوری کند یا شروع به ریشخند کند و بر آتش عوامزدگی بدمد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت تابناک، وابسته به محسن رضایی در انتقاد از حضور کاظم صدیقی در نماز جمعه روز گذشته نوشت؛ ستاد نماز جمعه به چه مجوزی حیثیت این گران سنگر انقلاب را برای توجیه عمل ناشایست وخلاف بین یک نفر چوب حراج می زند آیا دست درازی به اموال عمومی حتی اگر باز پس هم گرفته شود که آنهم با فشار افشاگری بود تخلف نیست؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه خبر آنلاین

نماز جمعه امروز، 24 فروردین 1403 به امامت «کاظم صدیقی» امام جمعه موقت در دانشگاه تهران برگزار شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

آیت الله عاملی، امام جمعه اردبیل، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن تاکید بر لزوم رعایت حجاب، خواستار نگاهی عاری از سوءظن به بانوانی شد که در این زمینه با چالش‌هایی روبرو هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمازگزاران اردنی پس از برگزاری نماز جمعه در مسجد الحسینی در پایتخت این کشور، با برگزاری تظاهراتی خواستار توقف تجاوز اسرائیل و قطع روابط کشورشان با این رژیم شدند.

وب‌گاه 55 آنلاین

آیت الله عاملی در خطبه های نماز جمعه اردبیل به مناسبت های مختلفی از جمله روز ارتش، ترور خانواده اسماعیل هنیه و حمله به کنسولگری ایران در دمشق سخنرانی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشاور سابق احمدی‌نژاد به برگزاری نماز جمعه تهران به امامت کاظم صدیقی واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماز جمعه تهران امروز درحالی به امامت کاظم صدیقی، در دانشگاه تهران اقامه شد که این اولین حضور صدیقی به عنوان امام جمعه پس از افشای ماجرای زمین خواری حوزه علمیه ازگل بود. در این میان، اگر چه برخی از چهره‌های سیاسی به حضور دوباره او به عنوان امام جمعه انتقاد کردند، اما از ظهر امروز عکس‌هایی متفاوت از حضور مردم در نماز جمعه منتشر شده که جنجال برانگیز شده است. تصاویری که توسط سایت هم‌میهن...

وب‌گاه 55 آنلاین

امام جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به افزایش قیمت ارز و کالاهای اساسی، خواستار اقدام دولت برای جلوگیری از سوء استفاده برخی افراد سودجو شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده تیپ 40 متحرک و هجومی ارتش جمهوری جمهوری اسلامی ایران گفت: اسرائیل بداند که اهداف این رژیم در تیررس موشک های نیروهای مسلح ایران است.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه اردبیل گفت: آمریکا و سه کشور اروپایی از روز عید فطر تمام تلاش خود را بسیج کرده اند تا حمله ایران به اسرائیل اتفاق نیفتد چون یقین دارند که اسرائیل به هیچ وجه تاب آوری کوچکترین حمله ایران را ندارد و هیچ کشوری هم بعد از حمله نمی‌تواند او را نجات دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رهبر انقلاب در دیدار با ائمه جمعه در مردادماه 1401 گفت: از ورود در فعالیت‌های اقتصادی اجتناب کنید؛ اینکه امام‌جمعه به این مناسبت که «نماز جمعه ما به پول احتیاج دارد، به درآمد احتیاج دارد، درآمدی نداریم»، پس بایستی مثلاً فلان فعالیت اقتصادی را داشته باشد، فکر درستی نیست. بعضی از آقایان محترم ائمه جمعه وارد فعالیت اقتصادی شدند و بلد نبودند، شکست خوردند، دیگران سوء استفاده کردند، وزر و...

وب‌گاه خبر آنلاین

اعضای کابینه دولت رئیسی به نماز جمعه امروز تهران رفتند.