پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

نماز جمعه

نماز جمعه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه درخراسان رضوی گفت: این بی‌ثباتی بازار، گرانی اجناس، تنزل ارزش پول ملی و فاصله طبقاتی که مورد توجه رهبر معظم انقلاب قرار گرفت، مسائلی است که همگی به هم ربط دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه موقت مشهد گفت: عده ای شعار میدهند که مدیریت اقتصاد با زور نمیشود. این حرفها چیست؟

وب‌گاه خبر آنلاین

ائمه جمعه شهرهای قم، رشت، کرمان، ارومیه و اصفهان نسبت به کمرنگ شدن حجاب در جامعه اعتراض کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

صدیقی مجدداً مسئولیت اقدامات خود در پرونده زمین خواری حوزه علمیه ازگل را برعهده نگرفت.

وب‌گاه الف

مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه (24 فروردین 1403) به امامت حجت‌الاسلام «کاظم صدیقی» امام جمعه موقت در دانشگاه تهران برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری از نماز جمعه امروز تهران به امامت شیخ کاظم صدیقی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. منبع: تسنیم

وب‌گاه خبر آنلاین

ائمه جمعه در نماز جمعه امروز نسبت به وضعیت اقتصادی کشور هشدار دادند.

وب‌گاه الف

امام جمعه مشهد گفت: بی‌ثباتی معلولی است که تنزل ارزش پول ملی و افزایش فاصله طبقاتی، علتهای آن هستند. برای حل آن هم باید همه احساس تکلیف کنند و هیچکس نباید بیکار بنشیند تا دولت بیاید تلخی را از سفره مردم بردارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه مشهد گفت: متاسفانه برخی افراد جنس قاچاق وارد و صادر می‌کنند که این افراد ارز خود را از بازار آزاد تهیه می کنند که این فروش ارز در بازار آزاد سبب ایجاد بی ثباتی در بازار و گرانی روزافزون می شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

خطیب نماز جمعه این هفته تهران خطاب به مستمعین نماز جمعه گفت: فضای تند برخاسته از بیرون و دشمنان من را نمی زنند بلکه مردم را می زنند، ولی این هجمه در بصیرت شما تاثیری نگذاشت و به همین دلیل بدهکار شما بوده و از شما تشکر می کنم. این ها که برای آبروی یک طلبه ناچیز به میدان آمدند، خدایا آبروی دنیا و آخرت آنها را محفوظ بگردان.

وب‌گاه خبر آنلاین

خطیب جمعه ساری با بیان اینکه قطع کردن درخت‌های جنگل هیرکانی یک جنایت بزرگ است و در این رابطه باید پیگیری قضایی جدی و بازدارنده صورت دهد گفت: از نیروی انتظامی هم برای حفظ فضای ارزشی و برخورد با هنجارشکنان حمایت می‌کنیم.

وب‌گاه گسترش

در سخنان خطیب نماز جمعه تهران این هفته، او به مستمعین نماز جمعه گفت: "فضای تند برخاسته از بیرون و دشمنان من را نمی‌زنند، بلکه مردم را می‌زنند. اما این هجمه‌ها در بصیرت شما تأثیری نگذاشته و به همین دلیل بدهکار شما بوده و از شما تشکر می‌کنم. این افرادی که برای آبروی یک طلبه ناچیز به میدان آمدند، خدایا آبروی دنیا و آخرت آنها را محفوظ بگردان."

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح‌طلب به برگزاری نماز جمعه امروز تهران به امامت کاظم صدیقی واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خطیب نماز جمعه این هفته تهران خطاب به مستمعین نماز جمعه گفت که فضای تند برخاسته از بیرون و دشمنان من را نمی زنند بلکه مردم را می زنند، ولی این هجمه در بصیرت شما تاثیری نگذاشت و به همین دلیل بدهکار شما بوده و از شما تشکر می کنم. این ها که برای آبروی یک طلبه ناچیز به میدان آمدند، خدایا آبروی دنیا و آخرت آنها را محفوظ بگردان.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیت الله صدیقی گفت: عذرخواهی می‌کنم که با یک غفلت و کم توجهی باعث این همه هجمه به ملت ایران شدم، از همه شما و آیت الله العظمی خامنه‌ای در این خصوص عذرخواهی می‌کنم.

وب‌گاه عصر ایران

تصویری از نماز جمعه امروز تهران به امامت شیخ کاظم صدیقی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.