جمعه 13 مهر 1403

نماز عید فطر در زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نماز عید فطر در زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

زنجان - ایرنا - مسوول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان زنجان گفت: نماز باشکوه عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور در تمام شهرهای استان به ویژه در شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی در فضای باز اقامه می‌شود.

حجت‌الاسلام علی قره‌داغی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس اعلام شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، نماز عید سعید فطر در تمامی استانها و به دنبال آن در تمام شهرهای استان نیز اقامه می‌شود.

وی اضافه کرد: طبق اعلام شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، نماز عید سعید فطر در مناطق دارای وضعیت آبی و زرد کرونایی با رعایت تمام دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در داخل مصلی ها برگزار می‌شود که در صورت نیاز به فضای باز نیز هدایت خواهد شد.

این مسوول ادامه داد: به این مهم باید توجه داشت که نماز عید سعید فطر در مناطق با وضعیت نارنجی و قرمز کرونایی نیز با رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز، اقامه خواهد شد و نظارتهای لازم نیز در این خصوص انجام می گیرد.

وی اظهار داشت: با توجه به پیش بینی انجام شده نماز عید فطر شهر زنجان در فضای باز محوطه اطراف مصلی به امامت حجت الاسلام علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی اقامه می‌شود.

حجت‌الاسلام علی قره‌داغی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمام مومنان در ماه مبارک رمضان امسال از شهروندان مومن و پرهیزگار، زنجانی خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همراه داشتن مهر و سجاده شخصی در محل های تعیین شده برگزاری نماز عید سعید فطر حضور یابند.

*س_برچسب‌ها_س*