شنبه 21 مهر 1403

نماز عید فطر در مهاباد اقامه نمی‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نماز عید فطر در مهاباد اقامه نمی‌شود

مهاباد - ایرنا - امام جمعه مهاباد گفت: نماز عید فطر امسال به دلیل مقابله با انتشار ویروس کرونا، در سطح این شهرستان برگزار نمی‌شود.

ماموستا عبدالسلام امامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به افزایش قابل توجه تعدادی بیماران مبتلا به ویروس کرونا در مهاباد و با تصمیم روحانیون این شهرستان نماز عید سعید فطر امسال در راستای حفظ سلامت شهروندان برگزار نخواهد شد.

وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته خبرهای ناخوشایندی از آمار و وضعیت بیماران کرونایی در مهاباد شنیده شده و براساس توصیه‌های پزشکی برگزاری نماز عید سلامت شهروندان را تهدید کرده و اقامه نماز عید به صلاح نیست.

وی ضمن قدردانی از اعضای روحانیون مهاباد عنوان کرد: حفظ سلامت شهروندان در شرایط کنونی در اولویت بوده و امیدواریم با رعایت کامل دستورالعمل بهداشتی توسط مردم بتوانیم با کمتریم تلفات ویروس را مهار کنیم.

امام جمعه مهاباد اظهار داشت: مبارزه با ویروس کرونا همچنان باید ادامه داشته باشد و مردم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، از احتمال بروز موج‌های بعدی این بیماری جلوگیری کنند.

در طول 2 هفته گذشته تعداد بیماران مبتلا به کرونا در مهاباد جهش قابلی توجه داشته و همین امر موجب نگرانی مسوولان و شهروندان شده است.

مهاباد با 240 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

*س_برچسب‌ها_س*