جمعه 31 فروردین 1403

نمایشگاه مجازی نقاشی «رنگ و زندگی» در تهران آغاز به‌کار کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نمایشگاه مجازی نقاشی «رنگ و زندگی» در تهران آغاز به‌کار کرد

تهران - ایرنا - نمایشگاه مجازی هنرهای تجسمی تحت عنوان «رنگ و زندگی» امروز / دوشنبه / با حضور هنرمندان سبک‌های گوناگون نقاشی در نگارخانه گل نرگس تهران، به صورت مجازی آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، این نمایشگاه، آثاری از سعیده آرین، بنفشه احمدزاده، حمید جعفری شکیب، نگار جهانگیری مرفه، خدیجه رجبی، فرهنگ عاطفی، بهداد نجفی و حسن نوروزنیا در سبک ها و تکنیک های مختلف نقاشی به نمایش گذاشته است.

بهداد نجفی اسدالهی، مجری این نمایشگاه ضمن اشاره به محدودیت های پاندمی کرونا بر فعالیت های فرهنگی و هنری گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه تقویت و افزایش ارتباط میان هنر و هنرمندان با جامعه و جریان زندگی امروزی و کمک به فائق آمدن بر گوشه نشینی های این دوران است.

وی افزود: فعالیت هایی از این دست فرصتی مغتنم برای جلب توجه بیشتر جامعه و خصوصا هنرمندان و تمامی علاقه مندان به فرهنگ و هنر بوده و تاثیر به سزایی در شکوفایی استعدادها و توانمندی ها دارد.

مجری این نمایشگاه با بیان اینکه که محدودیت های ناشی از ویروس کرونا بر فعالیت ها سایه انداخته، گفت: این گونه حرکت های اجتماعی علاوه بر کمک به کاهش استرس های ناگزیر زندگی انسان امروزی، فرصت مناسبی برای هنرمندان است که با نمایش حرفه ای آثار خود، به نگاهی نوین و شناختی دوباره از علایق مخاطبان خود دست پیدا کنند.

این نمایشگاه در حال حاضر به شکل غیرحضوری و از طریق تارنمای مربوطه در سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و در ادامه با رفع محدودیت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی به شکل حضوری افتتاح و قابل بازدید خواهد بود.

*س_برچسب‌ها_س*