جمعه 10 فروردین 1403

نماینده مجلس: به دهک‌های پایین جامعه زمین واگذار می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نماینده مجلس: به دهک‌های پایین جامعه زمین واگذار می‌شود

یزد - ایرنا - نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس طرحی در حال ارائه است که به پنج دهک پایین جامعه یک قطعه زمین واگذار می‌شود تا به وسیله آن مشکلات خود را برطرف کنند.

به گزارش ایرنا، محمدصالح جوکار روز شنبه در نشست با جمعی از مسوولان و پاسداران انقلاب اسلامی استان افزود: بر اساس این طرح بیش از 10 میلیون قطعه زمین باید به مردم واگذار شود و اگر طرح تصویب و اجرا شود بخش قابل‌توجهی از مشکلات بر طرف می‌شود و رونق خوبی در صنعت ساختمان به وجود می‌آید.

وی با اشاره به با اینکه رسیدگی به اقشار ضعیف جامعه رویکرد مجلس است خاطرنشان کرد: در ارتباط با شناسایی دهک‌های پایین برخی افراد بیان می‌کنند که شناسایی به‌عهده وزارت کار قرار گیرد در حالی که این وزارتخانه هیچ بانک اطلاعات قابل استنادی در این رابطه ندارد.

این نماینده مجلس اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که در جامعه در عرصه اقتصادی و معیشتی برای مردم پیش آمده شاید تنها چهار دهک جامعه با مشکل مواجه نباشند و زندگی راحتی دارند ولی 6 دهک دیگر به‌سختی گذران زندگی می‌کنند.

جوکار با اشاره به اینکه مسوولان نباید در شرایط فعلی به بهانه ویروس کرونا خدمت به مردم را تعطیل کنند اظهار کرد: زمانی که ما مسوولیتی را به عهده می‌گیریم، باید در انجام وظیفه جدی باشیم نه اینکه به‌بهانه ویروس کرونا و بیماری کار را تعطیل کنیم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس به صورت ویژه به بحث اقتصاد و رفع مشکلات معیشتی مردم ورود جدی کرده و جلسات مختلفی در این زمینه برگزار شده که قطعا نتایج خوبی برای مردم و کشور اسلامی در بر دارد.

استان یزد 320 هزار بسیجی دارد.

*س_برچسب‌ها_س*