یک‌شنبه 8 مهر 1403

نماینده ورامین: باید فاصله رفاهی در مناطق مختلف استان تهران کم شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نماینده ورامین: باید فاصله رفاهی در مناطق مختلف استان تهران کم شود

تهران - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: در غرب تهران شاهد رشدیافتگی امکانات و در جنوب غرب این استان نبود امکانات و عقب افتادگی وجود دارد که این فاصله ها باید کم شود.

به گزارش ایرنا، حسین نوش آبادی عصر دوشنبه در جلسه مشترک مدیران و معاونان استانداری و اعضای مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس یازدهم اظهار داشت: رشد در حوزه های مختلف صنعتی، اقتصادی و حمل ونقلی باید برای همه شهرستان های استان تهران به میزان برابر فراهم شود.

وی ادامه داد: حمل و نقل ریلی و تامین آب شرب یکی از مهمترین دغدغه های شهرستان های جنوب غرب استان تهران است ضمن اینکه وعده دولت برای ایجاد مترو در ورامین عملی نشد و این مترو به قطار شهری تبدیل شد.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک خاطر نشان کرد: آزاد راه تهران و پیشوا نیز اجرایی نشد که باید در این مورد تدابیری اندیشیده شود.

وی با تاکید بر این که چالش های جدی استان تهران را جمع بندی می کنیم گفت: چالش های جدی این استان را در حوزه ها مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را با سایر نمایندگان استان تهران دسته بندی کرده ایم تا مورد بررسی و رسیدگی قرار دهیم.

نوش آبادی بیان داشت: یکی از مسائل اجتماعی در استان تهران بحث نزاع های خیابانی و گروهی است که نگران کننده است و ناامنی را به وجود می آورد.

وی افزود: اعتیاد و طلاق یکی دیگر از مهمترین آسیب های اجتماعی است که در مناطق مختلف تهران و شهرستان های آن وجود دارد.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک با اشاره به مشکلات اقتصادی در این استان بیان داشت: موضوع فقر و بیکاری در صدر این مشکلات است که باید برای اشتغال این افراد چاره اندیشی شود.

وی ادامه داد: جمعیت استان تهران رو به رشد است از این رو باید بستر های لازم در حوزه های مختلف و راهکارهای مدیریتی برای کاهش مشکلات فراهم شود.

*س_برچسب‌ها_س*