دوشنبه 16 مهر 1403

نماینده وزارت ورزش در کارگروه آیین‌نامه بند «چ» منصوب شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نماینده وزارت ورزش در کارگروه آیین‌نامه بند «چ» منصوب شد

تهران - ایرنا - مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان به عنوان نماینده این وزارتخانه برای عضویت در کارگروه آیین‌نامه بند (چ) معرفی شد.

«مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان طی حکمی خطاب به «علی ربیعی» سخنگو و رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت، «کاوه احمدی» را به عنوان نماینده این وزارت در کارگروه بند (چ) معرفی کرد.

در حکم وزیر ورزش و جوانان آمده است: به استناد آیین‌نامه اجرایی بند (چ) ماده (37) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور و در راستای تبادل اطلاعات و بهره‌جویی از ظرفیت‌های حوزه ورزش و امور جوانان بدین وسیله «کاوه احمدی» مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی به عنوان نماینده این وزارت جهت عضویت در کارگروه موضوع ماده 2 آیین‌نامه اجرایی فوق‌الاشاره معرفی می‌شود.

براساس آیین‌نامه اجرایی بند (چ) ماده (37) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور کلیه دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری - مصوب 1386- مکلفند یک درصد (1%) از اعتبارات هزینه‌ای خود و شرکت‌های دولتی یک‌درصد (1%) اعتبارات هزینه‌ای دریافتی از بودجه عمومی خود را به استثنای فصول (1)، (4) و (6) مطابق ساز و کار مندرج در این آیین‌نامه در قالب قرارداد با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، صرف تولید برنامه‌های مرتبط با اهداف، وظایف و مأموریت‌های خود جهت فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی نمایند.

منبع: وزارت ورزش و جوانان *س_برچسب‌ها_س*