دوشنبه 16 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های عبری زبان طی چند روز اخیر ابعاد جدیدی از فرار مهاجران صهیونیست از فلسطین اشغالی را منتشر کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعتراف کرد در حال حاضر و در شرایط جنگی ما به بیش از 10 هزار نیروی نظامی فوری نیاز داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعتراف کرد در حال حاضر و در شرایط جنگی ما به بیش از 10 هزار نیروی نظامی فوری نیاز داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه به پایان مرحله جنگ فشرده و انتقال به مرحله سوم نزدیک می‌شود و این مساله طرف اسرائیلی را به اعلام پیروزی توهمی و تسهیل روند رسیدن به یک توافق آتش‌بس با عنوان معامله اسرا نزدیک می‌کند؛ معامله‌ای که طی روزهای گذشته مذاکرات درباره آن از سر گرفته شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه به پایان مرحله جنگ فشرده و انتقال به مرحله سوم نزدیک می‌شود و این مساله طرف اسرائیلی را به اعلام پیروزی توهمی و تسهیل روند رسیدن به یک توافق آتش‌بس با عنوان معامله اسرا نزدیک می‌کند؛ معامله‌ای که طی روزهای گذشته مذاکرات درباره آن از سر گرفته شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان اعلام کرد که موضع‌گیری نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در 2 شهرک صهیونیست‌نشین واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که موضع‌گیری نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در 2 شهرک صهیونیست‌نشین واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت آلمانی لوفت هانزا اعلام کرد که پروازهای شبانه خود را به مقصد و مبدأ بیروت را به دلیل تشدید اوضاع امنیتی تا 31 جولای (دهم مرداد) به حالت تعلیق درآورده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در حالیکه هنوز آتش بس در غزه برقرار نشده و جنگ اسرائیل علیه فلسطینیان پایان نیافته است، اعلام کرد که باید یک طرح کلی برای مدیریت غزه پس از جنگ اسرائیل وجود داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی دقایقی پیش (شامگاه دوشنبه) آمار جدیدی از تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ غزه اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با وجود ناکامی در تحقق اهداف جنگ علیه نوار غزه طی حدود 9 ماه گذشته، مدعی شد که این رژیم به نابودی توان نظامی حماس نزدیک شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های رژیم صهیونیستی از ارائه درخواست بازنشستگی از سوی 900 نظامی صهیونیست خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه انگلیسی در یادداشتی مطرح کرد که متهم کردن دولت «جو بایدن» به مضایقه در عرضه تسلیحات به رژیم صهیونیستی در انتقادات اخیر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، مبنای واقع‌بینانه‌ای ندارد و با توجه به تحولات سیاسی آمریکا با در پیش بودن انتخابات ریاست‌جمهوری آن، دستاویزی برای همراهی دوباره با «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه قرار گرفته است که حامی سیاست‌های متعصبانه حزب راست...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از حمله به مواضع رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن یک تانک مرکاوای این رژیم خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به آزادی مدیر بیمارستان الشفاء غزه، این اقدام را بیانگر کذب بودن روایت‌های اسرائیل برای یورش به این بیمارستان دانست.