چهارشنبه 18 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دونالد ترامپ گفت که در صورت پیروزی در انتخابات به سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین می‌پردازد و هر دانشجوی خارجی که در آن‌ها شرکت می‌کند را از کشور بیرون می‌اندازد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهرک‌های اسرائیلی اطراف نوار غزه از سمت این باریکه هدف حمله موشکی قرار گرفته‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان با صدور چند بیانیه از عملیات‌های خود علیه مواضع اسرائیل خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان حملات موشکی سنگینی را علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از رهبران جنبش حماس اظهار داشت: جنایت رفح و دیگر جنایت‌های رژیم صهیونیستی، ادعاهای اسرائیلی و آمریکایی درباره وجود مناطق امن در نوار غزه را باطل کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکایی ها در جدیدترین برنامه خود بمنظور ترسیم آینده نوار غزه پس از اتمام جنگ به دنبال استقرار حدود سه هزار نیروی نظامی برای تامین امنیت در غزه هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر طی سخنانی مدعی شد: حیی السنوار تنها کسی است که مانع آزادی افراد ربوده شده است، نه من. السنوار خواهان تسلیم اسرائیل است و این مساله موجودیت آنها را تهدید می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل در پاسخ به انتقادها از وی به دلیل شکست در جنگ غزه گفت: صداهایی را می‌شنوم که توانایی رسیدن به پیروزی را انکار می‌کنند و به آنها می‌گویم که هدف، شکست حماس و بازگرداندن افراد ربوده شده (اسرای صهیونیست در نوار غزه) است.

وب‌گاه عصر ایران

اسامه حمدان از رهبران حماس گفت: رژیم اسرائیل همچنان برای دویست و سی و چهارمین روز پیاپی به تجاوزات وحشیانه و جنگ نسل کشی علیه مردم ما در نوار غزه و ارتکاب وحشیانه ترین جنایات ادامه می دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاترین راسل، رئیس صندوق کودکان سازمان ملل متحددر شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «تصاویر کودکان و خانواده‌های سوخته که از چادر‌های بمباران شده در رفح بیرون می‌آیند همه ما را شوکه می‌کند. قتل کودکانی که در چادر‌های موقت پناه گرفته اند، بی وجدانی است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) امروز دوشنبه در پی حمله هوایی اسرائیل به چادر‌های اسکان آوارگان در رفح، شهری در جنوب نوار غزه، خواستار «پایان دادن به کشتار بی‌معنای کودکان» شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات‌های ارتش این کشور علیه 2 ناوشکن آمریکایی و 3 کشتی در اقیانوس هند و دریای سرخ خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

الأزهر مصر نسبت به جنایت شب گذشته اسرائیل در هدف قرار دادن چادرهای آوارگان فلسطینی شهر رفح واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «الازهر» مصر نسبت به جنایت شب گذشته رژیم صهیونیستی در رفح واقع در جنوب نوار غزه واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حماس اعلام کرد که این جنبش پس از جنایت شب گذشته اسرائیل در رفح، در هیچ مذاکره‌ای شرکت نمی‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاه اردن و نخست وزیر نروژ تلفنی با یکدیگر درباره اوضاع غزه گفتگو کردند.