چهارشنبه 18 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از زمان حمله مرگبار رژیم صهیونیستی به رفح در شامگاه یکشنبه که حداقل 40 کشته و 65 زخمی بر جای گذاشته است، واکنش‌ها کم نبوده‌اند، از جمله امانوئل ماکرون که توقف این جنایات را خواستار شد.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ خاخام دیوید وایس، سخنگوی اتحادیه یهودیان ضد صهیونیسم در گفتگو با دانشجو گفت: به خانواده‌های رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و به مردم ایران تسلیت می‌گویم. وی ادامه داد: آقای رئیسی کاملا از اوضاع فلسطین اطلاع داشتند و همواره نگران مردم فلسطین بودند خاخام وایس تصریح کرد: ایشان به درستی تفاوت بین یهودیت و صهیونیسم را می‌دانستند و اعتقاد داشتند که یهودیان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) گفت که نوار غزه به جهنم روی زمین تبدیل شده است و تصاویر حملات یکشنبه شب ارتش اسرائیل به آوارگان فلسطینی در شهر رفح در جنوب این منطقه وحشتناک است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان «گزارشگران بدون مرز» امروز (دوشنبه) شکایت جدیدی را در رابطه با جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه خبرنگاران به دیوان کیفری بین‌المللی ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه اسپانیا بعد از انتشار یک ویدئو از طرف همتای صهیونیستی خود با عصبانیت به آن واکنش نشان داده و گفته است هیچکس نمی تواند ما را مرعوب کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولیعهد اردن تاکید کرد مردم منطقه اعتماد خود را به جامعه جهانی از دست داده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر چین با رئیس‌جمهور کره‌جنوبی توافق کردند که مذاکرات دیپلماتیک و امنیتی را آغاز کنند و گفت‌وگو پیرامون تجارت آزاد را از سر بگیرند. این سیاستمدار چینی هم‌چنین تاکید کرد که درخصوص مسئله تایوان با نخست‌وزیر ژاپن رایزنی می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ رژیم اشغالگر صهیونیستی شب گذشته، جنایت دیگری را به لیست جنایات خود در بیمارستان المعمدانی و الشفاء و جنین اضافه کرد. نظامیان اشغالگر در اقدام شنیعی، به اردوگاه پناهجویان در رفح حمله موشکی صورت داد که تا این لحظه بیش از 100 شهید و مجروح برجای گذاشته است. گفتنی است که این منطقه از مدت‌ها قبل توسط دولت تروریستی اسرائیل به عنوان منطقه امن معرفی شده بود و...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» روز دوشنبه به نقل از منابع آگاه نوشت که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند در هرگونه معامله تبادل اسیران با جنبش مقاومت اسلامی (حماس) حتی قبل از کامل شدن آن، مانع‌تراشی کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش حماس شامگاه یکشنبه از فلسطینی‌ها خواست تا علیه «کشتار» ارتش اشغالگر در شهر رفح در جنوب نوار غزه «قیام کنند و دست به راهپیمایی‌های خشم بزنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «استفان دوجاریک» سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد گفت «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد، نگران عدم پایبندی رژیم صهیونیستی به حکم اخیر دیوان بین‌المللی دادگستری درباره نوار غزه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سنتکام مدعی شد که یک پهپاد نیروهای یمنی را بر فراز دریای سرخ سرنگون کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا مدعی شده است که یک پهپاد نیروهای یمنی را بر فراز دریای سرخ سرنگون کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مردم آفریقای جنوبی در حمایت از فلسطین راهپیمایی گسترده‌ای برگزار کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هزاران نفر از مردم آفریقای جنوبی در حمایت از فلسطین به خیابان‌ها آمدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

موسس «دیده‌بان حقوق بشر» اعلام کرد که اسرائیل از ورود کمکهای بشردوستانه به غزه جلوگیری می‌کند.