چهارشنبه 6 تیر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پادشاه اردن درباره جنگ غزه گفت: این جنگ باید متوقف شود چرا که تداوم آن موجب افزایش ارتکاب جنایات در حق افراد بی‌گناه می‌شود، باید آتش‌بسی دائمی برقرار شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

ما با یک راهبرد تکراری تحت عنوان عدم مشارکت از سوی رسانه های دشمن مواجه هستیم که می توان در این راستا به بیش از 15 ترفند یا خط مشی اشاره کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، جنگنده‌های رژیم اسرائیل بامداد امروز شنبه مناطق مسکونی در شمال نوار غزه را به‌شدت بمباران کردند که بر اثر آن تا این لحظه 19 نفر شهید و ده‌ها تن مجروح شده‌اند و منابع بیمارستانی از احتمال افزایش شمار شهدا خبر دادند. ارتش رژیم اسرائیل علی‌رغم دست‌وپازدن‌ها در جنوب نوار غزه، با تشدید تنش در شمال لبنان اعلام کرد که حملاتش به رفح نهایتاً تا دو هفته...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور تلفنی با بدر بن حمد البوسعیدی وزیر خارجه عمان گفت وگو کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایهود باراک نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در یادداشتی در روزنامه عبری زبان هاآرتص نوشته است که این رژیم با خطرناک ترین بحران تاریخ خود مواجه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: حزب الله لبنان روز جمعه بیش از 60 موشک به فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزرای خارجه آمریکا و عمان در گفت وگویی تلفنی درباره آخرین تحولات غزه با یکدیگر رایزنی کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حالی که فلسطینیان به دلیل مسدود شدن راه‌های ورود کمک‌های خارجی از جمله غذا، دارو و سایر منابع اولیه حیاتی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی با قحطی و فاجعه مواجه هستند و آژانس‌های سازمان ملل اعلام کرده‌اند که بیش از یک میلیون نفر در غزه ممکن است تا اوایل جولای (ماه آینده میلادی) بالاترین سطح قحطی را در این منطقه تجربه کنند، ارتش آمریکا هم اقدام به جمع‌آوری اسکله کمک‌رسانی این کشور در ساحل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: آتش در جبهه شمالی سرزمین‌های اشغالی خاموش نشده و حزب الله لبنان همچنان با قدرت در حال پاسخ به تحریکات ارتش (رژیم) اسرائیل است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دو مقام آمریکایی که خواستند نام آنها فاش نشود، اعلام کردند: اسکله امدادی ساخت آمریکا برای دومین بار به دلیل وضعیت بد جوی و مواج بودن دریا از سواحل غزه جدا خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس گزارش سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی ارتش این رژیم در حال بررسی پایان عملیات نظامی در رفح تا دو هفته دیگر است و در صورتی که توافق حاصل نشود، تصمیم‌های بعدی را اتخاذ خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اظهاراتی تاکید کرد: هدف اصلی رژیم صهیونیستی و آمریکا، شکست مقاومت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون مدیر اجرایی سازمان برنامه جهانی غذای سازمان ملل متحد (WFP) گفت: شرایط کنونی فلسطینیان وحشتناک است و به صراحت می‌توانم بگویم که مردم فلسطین درحال حاضر خواستار پایان جنگ هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون دبیرکل جهاد اسلامی، گفت: ما با وحدت میدانی و سیاسی، نقشه‌های (رژیم) اسرائیل را خنثی کردیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون مدیر اجرایی سازمان برنامه جهانی غذای سازمان ملل متحد (WFP) به سفر اخیر خود به نوار غزه اشاره کرد و گفت: من در این سفر شاهد ویرانی گسترده بودم و حس خستگی و فرسودگی مردم فلسطین را به خوبی درک کردم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی مدعی شد که عملیات نظامی ارتش این رژیم در رفح تا دو هفته دیگر پایان می‌یابد.