چهارشنبه 6 تیر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایالات متحده آمریکا روز جمعه گروه افراطی اسرائیلی موسوم به تزاو 9 (Tzav 9) را به فهرست تحریم های خود اضافه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کامرون روز جمعه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) افزود که در ملاقات با هرتزوگ، جلوگیری از تشدید تنش‌ها در شمال فلسطین اشغالی و مرز با لبنان را خواستار شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کامرون روز جمعه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) گفت که در ملاقات با هرتزوگ، جلوگیری از تشدید تنش‌ها در شمال فلسطین اشغالی و مرز با لبنان را خواستار شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه آمار هولناکی را از وضعیت فاجعه‌بار کودکان فلسطینی در دویست‌وپنجاه و دومین روز جنگ منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به ادعای ناظران سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا می تواند نقطه عطفی در روابط دو بازیگر قلمداد شود. اگر نتانیاهو با پیروی از رادیکال های عضو کابینه اش بایدن را هدف حملات انتقادی اش قرار دهد، رابطه دو بازیگر به نقطه صفر بازگشته و این مقوله در شرایط کنونی خاورمیانه نه به نفع اسرائیل است و نه شخص نتانیاهو.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که بامداد امروز (جمعه) بندر حیفا در فلسطین اشغالی را با چند پهپاد مورد هدف قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی عراق جمعه شب اعلام کرد که حمله پهپادی به بندر حیفا در فلسطین اشغالی انجام داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروه مقاومت سرایا القدس اعلام کرد که شهرک صهیونیست نشین سدیروت در غلاف غزه را هدف حملات راکتی قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیران خارجه آمریکا و عمان در گفتگوی تلفنی درباره تلاش‌ها برای آتش بس در نوار غزه بحث و تبادل‌نظر کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزرای خارجه عمان و آمریکا درمورد آخرین تحولات منطقه و در راس آن‌ها جنگ عزه تلفنی گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی منابع خبری از یک عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری اشغالی و و زخمی شدن یک صهیونیست خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل به ادعای کمک تهران به یمن در جهت هدف قرار دادن کشتی‌ها در دریای سرخ واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل به ادعای کمک تهران به یمن در جهت هدف قرار دادن کشتی‌ها در دریای سرخ واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، وزارت بهداشت نوار غزه از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر 2023 تا کنون به 37 هزار و 266 نفر و شمار مجروحان به 85 هزار و 102 نفر خبر داد. بر اساس گزارش این وزارتخانه، رژیم اشغالگر در 24 ساعت گذشته چهار جنایت کشتار جمعی مرتکب شد که طی آن 34 نفر شهید و 71 نفر هم زخمی شدند. مقامات وزارت بهداشت نوار...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حزب الله لبنان امروز جمعه با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی رژیم اسرائیل را در دو پایگاه‌های نظامی این رژیم منهدم کرده است. در بیانیه حزب الله لبنان آمده است رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی و یاری مقاومت شریف و شجاع آن، تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در پایگاه نظامی مسکاف عام با سلاح‌های...