دوشنبه 28 خرداد 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی برای بازنگشتن به میدان نبرد در نوار غزه خودکشی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: به گفته مقامات غزه، شمار شهدا و افراد زخمی در پی جنایت ارتش اشغالگر در مرکز نوار غزه همچنان در حال افزایش است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر کاتولیک‌های جهان در یک سخنرانی ضمن حمایت از طرح‌های پیشنهادی برای آتش‌بس در جنگ غزه، خواستار اقدام جامعه جهانی برای به سرانجام رسیدن این طرح و کمک رسانی سریع به مردم غزه شد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس حزب کار اسرائیل اهمیت آزادی چهار اسیر در نوار غزه را از طریق عملیات نظامی کم‌اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: هنوز 120 اسیر به منازل خود بازنگشته‌اند، در حالی که ارتش در غزه ناکام مانده و دستاوردهای نظامی آن از بین رفته است.

خبرگزاری تسنیم

نتایج یک بررسی نشان می‌دهد که جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه ضربه بزرگی به بخش خصوصی فلسطین وارد کرده است و امسال کاهش شدید تولید و بیکاری بی‌سابقه در این منطقه پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیرخارجه ترکیه در دیدار با رئیس دفتر سیاسی جنبش سیاسی حماس دیدار و گفت و گو کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از وبگاه شهاب نیوز، «هاکان فیدان» وزیر امور خارجه ترکیه ظهر امروز یکشنبه در راس هیئتی با «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس دیدار کرد. طرفین در این دیدار در مورد آخرین تحولات میدانی و سیاسی جنگ علیه غزه گفتگو کردند. هنیه در این دیدار ضمن تشریح آخرین تلاش‌های انجام شده برای توقف جنگ علیه ملت فلسطین، به جنایت روز گذشته ارتش اشغالگر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در جریان جنایت روز گذشته در النصیرات 89 خانه و ساختمان مسکونی را بمباران کرده است. در این بیانیه آمده است: ارتش اشغالگر این جنایت را با مشارکت ده‌ها جنگنده و پهپاد انجام داده است. از دولت آمریکا می‌خواهیم ارسال موشک‌ها و بمب‌ها برای رژیم اشغالگر را متوقف...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: یکی از چهار اسیر صهیونیستی که در یورش وحشیانه روز شنبه به اردوگاه النصیرات آزاد شد، با اشاره به تلاش نیروهای حماس برای حفظ جان اسرا تایید کرد که 2 اسیر در حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ای که در آن بازداشت بودند، کشته شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری رویداد «وعده صادق» امروز 20 خرداد با حضور سعید لشگری معاون راهبردی استان‌های حوزه هنری، علی نادری رئیس شورای سیاستگذاری، ابوالفضل همراه و عبدالحمید قدیریان دبیران رویداد برگزار شد. حجت‌الاسلام والمسلمین علی نادری معاون فرهنگی و عملیات روانی نیروی هوافضای سپاه و رئیس شورای سیاست‌گذاری رویداد در ابتدای نشست گفت: خدا را شکر می‌گویم که زحمات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: مقاومت اسلامی لبنان با ده ها موشک و راکت، پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را درهم کوبید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: مردم تونس با تجمع مقابل سفارت آمریکا، جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و نقش واشنگتن در این جنگ را محکوم کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که یک سرباز پس از آن که دستور بازگشت به خدمت نظامی در غزه را دریافت کرد، دست به خودکشی زد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مطالعه جدید از بعد دیگری از ویرانگری جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه این بار علیه محیط زیست و آب‌وهوا پرده برداشته است.