پنج‌شنبه 19 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گالانت گفت: از نخست‌وزیر می‌خواهم که اعلام کند اسرائیل از نظر غیرنظامی بر نوار غزه مسلط نخواهد شد و جایگزینی برای حماس پیدا خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گالانت بیان کرد: تلاش‌های من برای به جریان انداختن بحث پیرامون اداره غزه پس از جنگ با پاسخی از سوی کابینه نتانیاهو روبرو نشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به اظهارات «یوآو گالانت» وزیر جنگ این رژیم که خواستار پیدا کردن جایگزین برای حماس در نوار غزه شده بود، گفت که حاضر نیست «فتحستان» (حکومت فتح) را جایگزین «حماسستان» (حکومت حماس) کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که عملیات زمینی در رفح نیز طی چند هفته آینده آغاز خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت: بنیامین نتانیاهو می‌توانست نصف شکست را بپذیرد اما با حماقت خود مجبور خواهد شد شکست کامل را قبول کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

المشاط از نیروهای مسلح اعم از دریایی، موشکی و پهپادی به دلیل حمایت از مردم غزه و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقصادنیوز: جو بایدن و دولت او به همدستی در ایجاد قحطی در غزه با عدم اقدام کافی با وجود هشدارهای مکرر کارشناسان و آژانس‌های امدادی متهم هستند.

وب‌گاه عصر ایران

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به اظهارات «یوآو گالانت» وزیر جنگ این رژیم که خواستار پیدا کردن جایگزین برای حماس در نوار غزه شده بود، گفت که حاضر نیست «فتحستان» (حکومت فتح) را جایگزین «حماسستان» (حکومت حماس) کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هیأت رژیم صهیونیستی در پی تنش ایجاد شده میان مصر و رژیم صهیونیستی بر سر بسته ماندن گذرگاه رفح به قاهره رفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حماس اعلام کرد تشدید حملات وحشیانه ارتش صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی یک رفتار انتقام جویانه فاشیستی است که اوج سردرگمی ارتش شکست‌خورده دشمن پس از مقاومت ملت فلسطین را نشان می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان‌های قدس (از حمله موشکی به شهرک صهیونیست‌نشین «سدیروت» خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی عراق از حمله موشکی به اهدافی حیاتی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: امکانات محدودی که رزمندگان غزه با آن رژیم صهیونیستی و آمریکا را به ذلت کشاندند، تولید خودشان در این سرزمین محاصره شده‌است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور ترکیه گفت مقامات این کشور به خوبی می‌دانند که طراحان توطئه احتمالی کودتا چه کسانی هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که حمله موشکی سنگینی را از سمت جنوب لبنان علیه سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.