پنج‌شنبه 19 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های رژیم صهیونیستی شلیک سه موشک به شمال منطقه غلاف غزه را تایید کردند. شبکه خبری الجزیره نیز از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در این مناطق خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتتصادنیوز: یکی از مقامات ارشد جنش حماس در سخنانی گفت که رژیم صهیونیستی مانع از دستیابی به توافق آتش‌بس و تبادل اسرا می‌شود و به همین دلیل امکان آزادی اسرای صهیونیست بدون دستیابی به توافق وجود نخواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته برخی مسئولان آمریکا و رژیم صهیونیستی مشاور امنیت ملی کاخ سفید قصد دارد طی چند روز آینده برای بررسی مسایل مهم منطقه و در راس آنها عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با عربستان و نیز جنگ علیه غزه، سفری به عربستان و اراضی اشغالی داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیأت مدیره انجمن علمی حقوق عمومی اسلامی ایران افکار عمومی را عامل مهمی در دفاع از مردم مظلوم غزه دانست و گفت: نباید بگذاریم خیزشی که اتفاق افتاده و این تحولی که در افکار عمومی رخ داده خاموش شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» از نگرانی سران رژیم صهیونیستی درباره صدور حکم توقف حمله به شهر رفح در دیوان بین المللی دادگستری خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزرای دفاع آمریکا و مصر در جریان تماس تلفنی با یکدیگر به بررسی چالش‌های منطقه‌ای و همکاری امنیتی میان دو کشور پرداختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با طولانی شدن جنگ در نوار غزه و قدرت رزمندگان فلسطینی در نبرد با دشمن صهیونیستی بعد از گذشت هفت ماه انتقادات سیاسی در محافل رسانه‌ای رژیم صهیونیستی علیه عملکرد تل آویو افزایش یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پنتاگون اعلام کرد لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا با محمد زکی، همتای مصری خود تماس تلفنی برقرار کرد و براساس گزارش روسیا الیوم، وزیر دفاع آمریکا درجریان این تماس بر پایبندی کشورش به امنیت مصر در مقابله با تهدیدات منطقه‌ای تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بامداد امروز مناطق مختلف نوار غزه از جمله شهر رفح شاهد حملات سنگین زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی و برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سامی ابوزهری در یک کنفرانس مطبوعاتی با رهبران گروه‌های فلسطینی در تونس اظهار داشت: تا زمانی که رژیم اشغالگر توقف تجاوزات علیه ملت فلسطین را قبول نکند اساساً چرا ما باید وارد مذاکرات شویم؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «سامی ابوزهری» از رهبران ارشد جنبش حماس فلسطین طی سخنانی درباره مذاکرات مربوط به آتش بس در غزه و تبادل اسرا که در سایه کارشکنی‌ها و تداوم تجاوزات صهیونیست‌ها به نوار غزه به بن‌بست رسید اعلام کرد: تا زمانی که اسرائیل به آتش بس کامل در نوار غزه پایبند نباشد انعقاد هرگونه توافقی بی معناست. سامی ابوزهری در یک کنفرانس مطبوعاتی با رهبران گروه‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمعیت صلیب سرخ در فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که وضعیت انسانی در غزه به دلیل بسته شدن گذرگاه‌های مرزی رو به وخامت است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه‌های رژیم اسرائیل امروز چهارشنبه در روز 222 جنگ، به نقل از ارتش این رژیم از کشته شدن یکی از نظامیان ارتش در درگیری‌های اخیر نوار غزه خبر دادند. بر اساس این گزارش‌ها، رژیم اسرائیل رسما خانواده گروهبان «ایرا یائیر گیسپان»، را که در درگیری‌های نوار غزه کشته شده است، در جریان هلاکت این نظامی قرار داد که با کشته شدن این نظامی، شمار کشته‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گردان‌های القسام در پیام به اسرائیل تهدید کرد: ربات‌هایشان را فرستادند و به دست ما افتاد، اگر سربازانشان را بفرستند چه می‌شود؟!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه هاآرتص نوشت: طبق ارزیابی ارتش در خصوص نابودی زیرساخت‌های حماس اعتبار ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه هاآرتص نوشت: حماس پس از هر عملیات، به سرعت «توانایی گسترده» خود را بازیابی می‌کند و در مناطق دیگر خود را ترمیم می‌کند.