یک‌شنبه 22 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قسام شاخه نظامی حماس از هدف قرار دادن یک تانک مرکاوا رژیم صهیونیستی در خان یونس خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت بهداشت غزه امروز (شنبه) از افزایش شمار شهدای تجاوزهای اسرائیل به نوار غزه به 32 هزار و 705 نفر خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت بهداشت غزه امروز (شنبه) از افزایش شمار شهدای تجاوزهای اسرائیل به نوار غزه به 32 هزار و 705 نفر خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعیت هلال‌احمر فلسطین اعلام کرد از آغاز عملیات طوفان الاقصی، 26 تن از کارمندان این نهاد کشته شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت فلسطین در نوار غزه شروط خود را برای موفقیت مذاکرات دستیابی به توافق آتش‌بس و تبادل اسرا با اسرائیل اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت فلسطین در نوار غزه شروط خود را برای موفقیت مذاکرات دستیابی به توافق آتش‌بس و تبادل اسرا با اسرائیل اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش حماس تأکید کرد آزادسازی فلسطین و پایان اشغالگری اسرائیل مسئولیت تاریخی است که بر دوش امت عربی و اسلامی و تمام آزادگان جهان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل به قتل 2 غیرنظامی فلسطینی در غزه که پرچم سفید در دست داشتند و دفن پیکر آن‌ها با لودر اذعان کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش اسرائیل به قتل 2 غیرنظامی فلسطینی در غزه که پرچم سفید در دست داشتند و دفن پیکر آن‌ها با لودر اذعان کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر لزوم تسریع در عقب نشینی کامل اسرائیل از غزه و توقف تمام اقدامات یکجانبه در کرانه باختری و قدس تأکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر لزوم تسریع در عقب نشینی کامل اسرائیل از غزه و توقف تمام اقدامات یکجانبه در کرانه باختری و قدس تأکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت دو جوان فلسطینی و دفن آنها با لودر اعتراف کرد. پس از آنکه تصاویری از شهادت دو فلسطینی توسط ارتش رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه منتشر شد، بالاخره تل آویو به کشتن این دو فلسطینی و دفن آن‌ها اعتراف کرد. ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده است که این دو جوان در حال نزدیک شدن به منطقه عملیات این رژیم بودند. بر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایالات متحده با استقبال از تشکیل کابینه جدید تشکیلات خودگردان، اعلام آمادگی کرد تا برای «ترویج صلح و امنیت» با این کابینه همکاری کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایالات متحده با استقبال از تشکیل کابینه جدید تشکیلات خودگردان، اعلام آمادگی کرد تا برای «ترویج صلح و امنیت» با این کابینه همکاری کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت لبنان به عملیات نظامی خود علیه پایگاه‌های ارتش اسرائیل ادامه داده و در تازه‌ترین حملات خود پایگاه «المالکیه» و اطراف آن را هدف قرار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت لبنان به عملیات نظامی خود علیه پایگاه‌های ارتش اسرائیل ادامه داده و در تازه‌ترین حملات خود پایگاه «المالکیه» و اطراف آن را هدف قرار داد.