یک‌شنبه 22 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش مقاومت حماس اعلام کرد که گروه‌های سیاسی متشکل از ائتلاف نیروهای فلسطینی پیشنهاد تل‌آویو برای اعزام نیروهای عرب به نوار غزه را رد کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صدها شهروند عراقی شنبه شب در حمایت از مقاومت فلسطینی و اهالی مظلوم غزه با تجمع در میدان التحریر بغداد خواستار تحریم کالاهای آمریکایی و اسراییلی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صدها شهروند عراقی شنبه شب در حمایت از مقاومت فلسطینی و اهالی مظلوم غزه با تجمع در میدان التحریر بغداد خواستار تحریم کالاهای آمریکایی و اسراییلی شدند.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ آنیل شلین، کارمند مستعفی وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا در آخرین اظهارت خود پیرامون دلایل کناره‌گیری از مقام خود در وزارت خارجه گفت می‌دانستم که در آینده دخترم از من در مورد کشتار دسته جمعی مردم فلسطین توسط اسرائیل خواهد پرسید و اینکه چرا نتوانستم جلوی این کار را بگیرم، پاسخی برایش نداشتم وی ادامه داد هم‌اکنون که اجماع بین‌المللی علیه جنایات اسرائیل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه اردن شنبه در اظهاراتی گفت که رژیم صهیونیستی باید استفاده از سلاح گرسنگی علیه فلسطینیان در غزه را متوقف کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه اردن شنبه در اظهاراتی گفت که رژیم صهیونیستی باید استفاده از سلاح گرسنگی علیه فلسطینیان در غزه را متوقف کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد بی تردید جهان شاهد پیروزی های بیشتر ملت و مقاومت فلسطین در آینده خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان ابراز اطمینان کرد که روز جهانی قدس امسال با شکوه هرچه بیشتری از سوی ملتهای آزاده جهان گرامی داشته خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت بهداشت فلسطین در غزه شنبه شب اعلام کرد که 107 بیمار بدون آب، دارو و برق در بیمارستان شفا در محاصره هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در این دیدار از نقش مهم جنبش جهاد اسلامی فلسطین در دفاع از حقوق ملت فلسطین و مبارزه علیه تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی تجلیل کرد. امیرعبداللهیان وحدت جریان‌های مقاومت در فلسطین و نوار غزه در نبرد جاری را یکی از جلوه‌های ارزشمند ملت فلسطین دانست و افزود: در سایه وحدت و انسجام جریان‌های مقاومت فلسطین و نبرد قهرمانانه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی با اشاره به اینکه اسراییل بر تداوم محاصره سنگین غزه اصرار دارد، خواستار افزایش فشارها بر این رژیم جهت ورود کمک‌ها به نوار غزه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با تاکید شورای امنیت مبنی بر لزوم برقراری آتش بس در منطقه نوار غزه، وزیر امور خارجه فرانسه امروز شنبه بر مخالفت کشورش با هرگونه حمله نظامی اسرائیل به شهر رفح در جنوب این منطقه تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با تاکید شورای امنیت مبنی بر لزوم برقراری آتش بس در منطقه نوار غزه، وزیر امور خارجه فرانسه امروز شنبه بر مخالفت کشورش با هرگونه حمله نظامی اسرائیل به شهر رفح در جنوب این منطقه تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌ها امروز (شنبه) از شروع دور جدیدی از مذاکرات آتش‌بس و اعزام هیات اسرائیلی به این مذاکرات خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌ها امروز (شنبه) از شروع دور جدیدی از مذاکرات آتش‌بس و اعزام هیات رژیم صهیونیستی به این مذاکرات خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حماس با محکوم کردن اصرار دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای ادامه ارسال سلاح و مهمات برای اسرائیل تاکید کرد که این اصرار کاخ سفید نشان دهنده شراکت آن در جنگ تجاوزگرانه تل آویو علیه نوار غزه و نسل کشی فلسطینی ها است.