یک‌شنبه 22 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسام بدران، عضو دفتر سیاسی حماس گفت: هیچگونه هیئتی از ما در قاهره حضور ندارد چرا که پیشنهادهای رژیم اشغالگر در حد خواسته‌های ملت ما نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به سمت ده‌ها فلسطینی که منتظر کامیون‌های کمک رسانی بودند تیراندازی کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع فلسطینی از شهادت و زخمی شدن تعدادی از فلسطینی‌ها در حمله جدید اسرائیل در جنوب شرق غزه خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گزارش رسانه‌های عبری، آمریکا ادعا کرده است با کشته شدن شمار بیشتری از غیرنظامیان در رفح مانند پیامدهای حمله ارتش اسرائیل به غزه و خان یونس مخالف است و در عوض پیشنهاد تشکیل اتاق فرماندهی مشترک و انجام عملیات محدود توسط در رفح را مطرح کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بیانیه حماس آمده است که اصرار دولت بایدن بر موضع مغرضانه خود و حمایت سیاسی و نظامی نامحدود آن از رژیم اشغالگر و سیاست‌های فاشیستی آن که به دنبال نابودی ملت فلسطین و آواره کردن آنها از سرزمین خودشان است، دروغ بودن مواضع و ادعاهای آمریکا درباره نگرانی آن برای وضعیت انسانی غزه را فاش می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس گزارش کاماپرس،، اف -22 از هر نظر به‌عنوان قدرتمندترین و پیچیده‌ترین جنگنده جهان درنظر گرفته می‌شود، با این‌حال از نواقص مصون نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان تلفنی با محمد مصطفی وزیر خارجه و نخست وزیر مکلف تشکیلات خودگردان فلسطین گفت وگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسام بدران عضو دفتر سیاسی جنبش حماس بامداد یکشنبه در واکنش به خبر از سرگیری مذاکرات مبادله اسرا در مصر گفت که هیچ هیاتی از این جنبش در قاهره حضور ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری بامداد یکشنبه از گفت وگوی تلفنی وزیر خارجه عربستان سعودی با نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین درباره تحولات غزه خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در غزه شنبه شب اعلام کرد که بیش از 400 فلسطینی توسط نظامیان اسرائیل در اطراف بیمارستان شفا در این باریکه به شهادت رسیده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری بامداد یکشنبه گزارش دادند که صدها شهروند عراقی شنبه شب در میدان التحریر بغداد در حمایت از مردم غزه تظاهرات کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کانال 12 رژیم صهیونیستی مدعی شد که تغییر واقعی در موضع وزرای حزب لیکود در قبال توافق با حماس برای مبادله اسرا در جلسه کابینه صورت گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده حماس در لبنان با بیان اینکه آمریکا از جنگ نسل کشی و گرسنگی علیه مردم فلسطین حمایت می‌کند، گفت: تصمیم پایان دادن به جنگ در دست واشنگتن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کانال 12اسرائیل بامداد یکشنبه مدعی شد که وزرای حزب لیکود در کابینه این رژیم موافق انعطاف‌پذیری در قبال حماس برای انجام توافق مبادله اسرا هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی یک انفجار وحشتناک در شهر حلب حداقل 10 نفر کشته شدند و 30 نفر هم زخمی بر جای گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش مقاومت حماس اعلام کرد که گروه‌های سیاسی متشکل از ائتلاف نیروهای فلسطینی پیشنهاد تل‌آویو برای اعزام نیروهای عرب به نوار غزه را رد کرده‌اند.