یک‌شنبه 22 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌جمهور گفت: در شرایطی که آمریکا به حمایت‌های مالی و تسلیحاتی از رژیم جنایتکار صهیونیستی ادامه می‌دهد، یکی از بازدارنده‌ترین و موثرترین راهکارها برای وادار کردن صهیونیست‌ها به توقف جنایتگری در غزه، قطع کامل روابط سیاسی و اقتصادی با این رژیم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: جنایات وحشیانه اسرائیل علیه ساکنان تحت محاصره نوار غزه، لکه ننگ ابدی و پاک نشدنی بر پیشانی حامیان ریاکار آن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پاپ فرانسیس در سخنانی خواستار آتش‌بس فوری در غزه و تضمین دسترسی مردم غزه به کمک‌های بشردوستانه شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المنار، حزب الله لبنان از حمله پهپادی به یک مقر توپخانه‌ای ارتش رژیم اشغالگر و مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در مزارع اشغالی شبعا خبر داد. در بیانیه حزب الله درباره این عملیات آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن، مقاومت اسلامی ساعت 13:45 بعدازظهر امروز یکشنبه (به وقت محلی) آشیانه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه گفت: جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ساکنان تحت محاصره نوار غزه، لکه ننگ ابدی و پاک نشدنی بر پیشانی حامیان ریاکار آن است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امورخارجه تاکید کرد: ممانعت فوری از استمرار جنایات رژیم صهیونیستی و پیگرد حقوقی و قضایی جنایتکاران صهیونیست، مسئولیت قطعی مجامع و نهادهای بین‌المللی و مطالبه افکار عمومی جهان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پاپ فرانسیس در سخنانی خواستار آتش‌بس فوری در غزه و تضمین دسترسی مردم غزه به کمک‌های بشردوستانه شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: جنایات جنگی هولناک صهیونیست‌ها در نوار غزه در مقابل چشم جهانیان ادامه دارد! بمباران چادر‌های آوارگان فلسطینی در محیط بیمارستان شهدای الاقصی در دیرالبلح که به شهادت و زخمی شدن جمع زیادی از فلسطینی‌ها منجر شد، جدیدترین جنایت رژیم کودک‌کُش اسرائیل است که همه قوانین و مقررات بین‌المللی را به سُخره گرفته است. ویگفت:...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت خارجه نسبت به ادامه دار بودن جنایات جنگی صهیونیست‌ها در نوار غزه واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمار قربانیان حملات اسرائیل از 7 اکتبر 2023 به غزه با 32 هزار و 782 شهید و 75 هزار و 298 مجروح رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دو تحلیلگر اسرائیلی با اشاره به ناتوانی این رژیم در به دست گرفتن کنترل نوار غزه با وجود کشته و زخمی شدن هزاران نظامی اشغالگر به ناکامی این رژیم در دستیابی به اهدافش ادعان کردند.

وب‌گاه عصر ایران

براون پیشنهاد واشنگتن را چنین بیان کرد: رفح به طور کامل از بقیه نوار غزه جدا و منزوی شود و نیروهای اسراییلی عملیات‌های هدفمند در نقاط خاص براساس اطلاعات نظامی انجام دهند. آمریکا همچنین پیشنهاد تشکیل یک اتاق جنگ مشترک با اسرائیل را داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس گزارش کان نیوز، ژنرال چارلز کیو براون، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا، طرح کلی عملیات نظامی ارتش صهیونیستی در رفح را به هرتزی هالووی، رئیس ستاد ارتش صهیونیستی ارائه کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌وزرای خارجه مصر، اردن و فرانسه طی نشستی در قاهره بر لزوم توقف جنگ غزه تأکید کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌وزرای خارجه مصر، اردن و فرانسه طی نشستی در قاهره بر لزوم توقف جنگ غزه تأکید کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از فلسطین الیوم، منابع حقوق بشری از شهادت دو فلسطینی دیگر در غزه بر اثر سوء تغذیه خبر دادند. دیده‌بان حقوق بشر اروپا مدیترانه از شهادت دو فلسطینی دیگر در نوار غزه بر اثر سوء تغذیه و گرسنگی خبر داد. این نهاد بین‌المللی بیان کرد که یک کودک و یک دختر جوان فلسطینی در بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه بر اثر گرسنگی و سوء تغذیه جان خود...