دوشنبه 23 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

وب‌گاه عرشه آنلاین

دستیار وزیر خارجه آمریکا با تاکید بر اینکه کشورش کانال‌های ارتباطی با تهران دارد گفت: «از ایران می‌خواهیم مانع گسترش تنش‌ها شود». دستیار وزیر خارجه آمریکا با تاکید بر اینکه کشورش کانال‌های ارتباطی با تهران دارد گفت: «از ایران می‌خواهیم مانع گسترش تنش‌ها شود». به گزارش عرشه آنلاین، دستیار وزیر امور خارجه آمریکا امروز پنجشنبه در اظهاراتی گفت که در حال حاضر پیشنهاد جدیدی برای آتش‌بس در...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در پی طرح شوم و تجزیه‌طلبانه جدیدی که رژیم صهیونیستی علیه غزه طراحی کرده و به دنبال تکه تکه کردن نوار غزه و سپردن حاکمیت آن‌ها به قبایل و طوایف شناخته شده تا یک مدت محدود است، منابع رسانه‌ای گزارش دادند که شخصیت‌های برجسته طوایف فلسطینی شب گذشته به مسئولان بین‌المللی که اسرائیل قصد داشت از طریق آن‌ها با قبایل و طایفه‌های غزه ارتباط بگیرد اطلاع...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت «جو بایدن» به‌جای جنگی همه‌جانبه، می‌تواند از طرحی که «بیشتر شبیه به عملیات ضدتروریسم» است و مقامات ارشد جنبش حماس را در رفح هدف قرار می‌دهد، حمایت کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون رئیس‌جمهور گفت: ایران تلاش می‌کند حقوق زنان را تا جایی که امکانات در اختیار دارد در ایران و کشور‌های دیگر مورد حمایت قرار دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری شهاب فلسطین بامداد امروز پنجشنبه در 160 امین روز طوفان‌الاقصی گزارش داد که 6 تن از افرادی که در صف دریافت غذا منتظر بودند، در تیراندازی نظامیان ارتش اسرائیل در میدان کویت (واقع در جنوب شهر غزه) به شهادت رسیده‌اند. ارتش رژیم اسرائیل طی هفته‌های گذشته در چند نوبت صف‌های فلسطینیان برای دریافت غذا و کمک‌های انسانی را در نوار غزه هدف قرار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: «از دولت آمریکا انتظار می‌رود برای متوقف کردن جنگ کشتار جمعی و سیاست گرسنگی دادن که مردم ما در غزه و شمال در معرض آن قرار دارند، اقدامات بسیاری انجام دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس شب گذشته در سخنانی درباره آخرین روند مربوط به مذاکرات آتش‌بس غزه که هنوز به نتیجه نرسیده است گفت: میدان (نبرد) و مذاکرات دو خط موازی هستند و دولت آمریکا باید برای توقف جنگ نسل‌کشی و سیاست گرسنگی علیه نوار غزه تلاش بیشتری کند. هنیه افزود: حماس در مذاکرات خود بر عظمت پایداری و نبوغ مقاومت تکیه کرده و این...

وب‌گاه الف

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از منابع آگاه گزارش داد انصارالله یمن یک موشک مافوق صوت با قابلیت تخریب بالا آزمایش کرده و در حال آماده شدن برای افزودن این موشک‌ها به زرادخانه نظامی خود است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در گفت‌وگویی مطبوعاتی تاکید کرد «در صورتی که اسرائیل از لجبازی خود دست بردارد، فرصت برای دستیابی به توافقی چندمرحله‌ای در مورد تبادل اسرا و آتش‌بس در غزه وجود دارد».

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ژان پی‌یر اظهار کرد: ما شاهد نیاز شهروندان بی‌گناه فلسطینی به مواد غذایی و کالاهای اساسی مثل غذا، آب و کمک‌های پزشکی هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هماهنگ کننده سیاسی اتحادیه اروپا با محکوم کردن اقدامات تل آویو در استفاده از گرسنگی به عنوان سلاح جنگی علیه ساکنان غزه خواستار ارسال امدادرسانی به غزه از راه زمینی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر حماس بامداد پنجشنبه گفت که آمریکا باید اقدامات زیادی برای توقف نسل‌کشی و جنگ غذا در غزه انجام بدهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی عراق طی بیانیه‌ای گفت که با استفاده از هواپیمای بدون سرنشین، پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروه موسوم به «مقاومت اسلامی عراق» بامداد پنجشنبه طی بیانیه‌ای گفت که با استفاده از هواپیمای بدون سرنشین، پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.