دوشنبه 16 مهر 1403

نوار غزه

نوار غزه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ارتش رژیم صهیونیستی در حالی به حملات وحشیانه خود به نقاط مختلف نوار غزه ادامه می‌دهد که نقاط مختلف کرانه باختری نیز از یورش نظامیان صهیونیست و تعرض به جان و مال فلسطینیان از سوی نظامیان اشغالگر در امان نیست. تداوم بمباران غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی شبکه «الجزیره» بامداد پنجشنبه گزارش داد که مناطق «الرمال» و «تل الهوی» در شهر غزه هدف حملات...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، به رغم ادعا‌های عوام‌فریبانه واشنگتن، مشارکت ایالات متحده آمریکا در جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان ساکن نوار غزه همچنان ادامه دارد. در همین راستا رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از یکی از مقامات دولت آمریکا اعلام کردند که واشنگتن بمب‌هایی 200 کیلوگرمی را به اراضی اشغالی ارسال خواهد کرد. این درحالی است که رسانه‌های...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه‌های اسرائیلی به نقل از یک منبع سیاسی ارشد این رژیم نوشتند که طرف‌ها به توافق بر سر اصول توافق احتمالی تبادل اسرا نزدیک شده‌اند. به گفته این منبع اسرائیلی یک هیئت دیگر از این رژیم قرار است عازم دوحه و قاهره شود و کابینه امنیتی و سیاسی رژیم تل آویو قرار است امروز تشکیل جلسه دهد. روز گذشته هیئت‌های مذاکره کننده مصر، قطر، آمریکا و رژیم اسرائیل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های اسرائیلی به نقل از یک منبع سیاسی ارشد این رژیم نوشتند که طرف‌ها به توافق بر سر اصول توافق احتمالی تبادل اسرا نزدیک شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری بامداد پنجشنبه از حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از درخواست جنبش حماس از دیوان بین‌المللی کیفری برای تحقیق درباره جنایات نظامیان صهیونیست در غزه خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه آمریکایی در مقاله‌ای به شرح توانایی‌های تسلیحاتی حزب‌الله لبنان پرداخته و هشدار داده در صورت وقوع جنگ میان حزب‌الله و این رژیم، حزب‌الله انبار وسیع و متنوعی از پهپادها و موشک‌ها در اختیار دارد که می‌توانند عرصه را بر سامانه‌های پدافند هوایی رژیم اشغالگر تنگ کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حملات شدیدی را علیه اهدافی در اطراف مجتمع بیمارستانی الشفاء در غرب شهر غزه انجام دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش حماس از دادگاه بین‌المللی کیفری خواسته است تا رفتار هولناک نظامیان رژیم صهیونیستی در غزه را که از سوی سران ارتش این رژیم حمایت می‌شوند، بررسی کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک شبکه تلویزیونی آمریکایی اعلام کرد که بمباران اخیر خان‌یونس توسط اسرائیل، با کمک مهمات آمریکایی انجام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تلویزیون سی‌ان‌ان در بررسی‌های خود به این نتیجه رسید که حمله اسرائیل به خان‌یونس با استفاده از مهمات ساخت آمریکا رخ داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که دو پایگاه نظامی اسرائیل را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دو پایگاه نظامی اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی از سوی حزب‌الله لبنان هدف قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون دبیرکل جنبش مقاومت جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که اکثریت شهرک‌نشینان اسرائیلی اکنون طرفدار امضای توافقنامه آتش‌بس و مبادله اسرا هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون دبیرکل جنبش مقاومت جهاد اسلامی تاکید کرد که ضمانت‌هایی در توافق آتش‌بس و مبادله اسرا با اسارئیل باید قرار گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از حمله مجدد جنگنده‌های اسرائیلی به مناطقی در جنوب لبنان خبر دادند.