جمعه 14 اردیبهشت 1403

نگاه ابزاری غرب به زن، اوج تحقیر است + عکس

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
نگاه ابزاری غرب به زن، اوج تحقیر است + عکس

فرماندار کهگیلویه گفت: در غرب از زن به عنوان یک نیروی ارزان قیمت در نگاه‌های سرمایه‌داری استفاده می‌شود که این نگاه ابزاری به زن اوج تحقیر زن در غرب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس همایش پاسداشت مقام مادر و روز زن عصر امروز یکشنبه 25 دیماه با حضور سرپرست فرهنگ و ارشاداسلامی، فرماندار، جمعی از مسئولان و بانوان شاغل در ادارات در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

در این همایش فرماندار کهگیلویه ضمن تبریک ایام مبارک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: با تولد حضرت زهرا سلام الله زن متولد شد و روح تازه ای به زنان در طول تاریخ بشریت دمیده شد و صحبت! کردن در مورد مقام بانوی بزرگ اسلام بر عهده هر کسی بر نمی‌آیید.

عبدالعزیز موسوی با اشاره به اینکه علت موجودیت عالم هستی، پیامبر (ص)، حضرت علی (ع) و وجود مقدس حضرت فاطمه‌الزهرا (س) است افزود: جایگاه زن و مادر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جایگاه بسیار ویژه و شامخی است که برای تمام مردم ایران قابل احترام است.

وی تصریح کرد: برخلاف فرهنگ پست و منحط غربی و نظام‌های سرمایه‌داری که برای زن ارزش قائل نیستند در قرآن زن جایگاه والایی دارد.

موسوی به سخنان رهبر معظم انقلاب در تعریف جایگاه زن اشاره و عنوان کرد: غرب زن را به عنوان یک نیروی ارزان قیمت در نگاه‌های سرمایه‌داری استفاده می‌شود و اگر تاریخ توسعه و نگاه سرمایه‌داری نگاه کنیم، شعار آزادی با حیثیت و کرامت زن خیانت شده است و این نگاه ابزاری سرمایه‌داری به زن اوج «تحقیر زن در غرب» است.

وی با اشاره به اینکه غرب از زن استفاده سو کردند گفت: الگوبرداری از شخصیت فاطمه الزهرا (س) داشته باشیم و نگاه به زن در مکتب قرآن قابل قیاس با نگاه‌های غرب نیست. تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: 

انتهای پیام /

نگاه ابزاری غرب به زن، اوج تحقیر است + عکس 2
نگاه ابزاری غرب به زن، اوج تحقیر است + عکس 3
نگاه ابزاری غرب به زن، اوج تحقیر است + عکس 4
نگاه ابزاری غرب به زن، اوج تحقیر است + عکس 5
نگاه ابزاری غرب به زن، اوج تحقیر است + عکس 6
نگاه ابزاری غرب به زن، اوج تحقیر است + عکس 7
نگاه ابزاری غرب به زن، اوج تحقیر است + عکس 8