یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

نیاز یک و نیم میلیون تنی آسفالت برای معابر تهران / بزرگراه آزادگان دارای مشکل است

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
نیاز یک و نیم میلیون تنی آسفالت برای معابر تهران / بزرگراه آزادگان دارای مشکل است

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران گفت: تهران با وسعت 730 کیلومتر مربع در سال حدود یک و نیم میلیون تن آسفالت نیاز دارد.

سرهنگ مصطفی زینی وند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: یکی از نیازمندی‌های بزرگراه آزادگان بحث احداث پهلوگاه‌های اضطراری می‌باشد.

وی افزود: این نقطه یعنی محدوده بزرگراه آزادگان قبل از پل فداییان اسلام سالیانه چند فقره تصادف فوتی داشت که به واسطه این بود که خودرو‌ها در سطح سواره رو توقف می‌کردند و تصادفاتی اتفاق می‌افتاد که غیر قابل جبران بودند.

سرهنگ زینی وند بیان داشت: با احداث این پهلوگاه در محدوده بزرگراه آزادگان قبل از پل فداییان اسلام، جلوی خیلی از تصادفات گرفته شد.

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ابراز کرد: خودرویی که قصد توقف دارد در حاشیه ایمن توقف و بعد از اینکه به امورات و رفع خرابی اهتمام ورزید راننده می‌تواند با زدن راهنما و رعایت جوانب احتیاط، از این محل عبور نماید.

وی گفت: در بحث ایمنی حفاظ‌های ایمنی بزرگراه آزادگان به صورت جدی در دستور کار قرار دارد که تعویض گردند و تصادفاتی که به همین خاطر روی می‌داد شدت آن‌ها زیاد بود و تامین نگهداری هم اگر به موقع انجام نمی‌شد می‌توانست مشکل جدی ایجاد نماید.

سرهنگ زینی وند افزود: به همین خاطر بحث تعویض گاردریل‌ها را با نیوجرسی در دستور کار قرار داده ایم که جلوی بسیاری از حوادث گرفته خواهد شد و انحراف وسیله نقیله به مسیر مخالف را نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: بحث روشنایی در این بزرگراه و دیگر بزرگراه‌های شهر تهران هم یکی دیگر از مطالبات جدی پلیس هست.

سرهنگ زینی وند بیان داشت: بزرگراه آزادگان به لحاظ زیرسازی‌ها دارای مشکل است و امسال بحث زیرسازی و روسازی خوشبخانه همزمان در حال اجراست و در یک سری مقاطع انجام شده و رانندگانی که از آن محدوده عبور می‌کنند شاهد این موضوع خواهند بود.

وی گفت: شهر تهران با وسعت 730 کیلومتر مربع در سال حدود یک و نیم میلیون تن آسفالت برای بهسازی و روسازی نیاز دارد که باید برای اصلاح معابر سرعت بیشتری پیدا کند

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی