پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

نیروگاه بوشهر

نیروگاه بوشهر

وب‌گاه تابناک

رییس سازمان انرژی اتمی ایران در جریان سفر به بوشهر، از نزدیک در جریان روند اجرایی و پیشرفت ساخت واحدهای 2و3 نیروگاه اتمی بوشهر قرار گرفت.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان انرژی اتمی در سفر به بوشهر، از نزدیک در جریان روند اجرایی و پیشرفت ساخت واحد‌های 2 و3 نیروگاه اتمی بوشهر قرار گرفت و گفت: روند اجرای واحد‌های جدید متفاوت از گذشته خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی که عصر امروز جمعه به بوشهر سفر کرده است از روند ساخت و پیشرفت پروژه واحدهای 2 و 3 نیروگاه اتمی بوشهر بازدید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

در دیداری که روز گذشته با آقای رئیسی داشتم به طور مفصل در مورد اینکه وضعیت فعلی در اوکراین چگونه است صحبت کردیم و از ایران برای فهم درست ریشه های این مشکل تشکر کردیم.

خبرگزاری مهر

وزیر خارجه روسیه گفت: روسیه مثل طرف‌های دیگر گفته که ما برجام را به صورت کامل احیا کنیم، آمریکا ترمز ایجاد می‌کند.

وب‌گاه الف

وزیر امورخارجه کشورمان در نشست خبری با وزیر خارجه روسیه گفت: امیدوار هستیم با واقع‌بینی طرف آمریکایی بتوانیم در آینده نزدیک به نقطه نهایی توافق برسیم.

خبرگزاری دانا

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد که مذاکرات وین در آینده نزدیک از سر گرفته شود و افزود: ایران برای رسیدن به توافق قوی، خوب و پایدار جدی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت که ملاقات خوبی با لاوروف داشته است و ابراز امیدواری کرد که مذاکرات وین در آینده نزدیک از سر گرفته شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون سازمان انرژی اتمی گفت: با استفاده از هزار مگاوات تولید برقی که توسط نیروگاه های هسته‌ای کشور تولید شده، تاکنون 80 میلیون بشکه نفت صرفه جویی شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پژمان شیرمردی گفت: با استفاده از هزار مگاوات تولید برق هسته‌ای، تاکنون 80 میلیون بشکه نفت صرفه جویی شده است

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شیرمردی، معاون سازمان انرژی اتمی در همایش ایران قوی که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: از سال 1353 تا سال 1357 فصل جدیدی در صنعت هسته‌ای ایران با انعقاد قرارداد ساخت راکتور‌های اتمی با دو کشور فرانسه و آلمان در بوشهر و دارخوین رقم خورد و قرار بود که طی 20 سال 23 هزار مگاوات برق هسته‌ای در کشور تولید شود، اما با پیروزی انقلاب...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون سازمان انرژی اتمی گفت: با استفاده از هزار مگاوات تولید برقی که توسط نیروگاه های هسته‌ای کشور تولید شده، تاکنون 80 میلیون بشکه نفت صرفه جویی شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

"قطعنامه شورای حکام آژانس انرژی اتمی علیه ایران" پر اهمیت یا کم اهمیت؟! این پرسشی است که پاسخش دلسوزان واقعی مردم ایران را آشکار می‌کند.