پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

نیروگاه بوشهر

نیروگاه بوشهر

خبرگزاری مهر

سید ابراهیم رئیسی در طول یک سال گذشته 6 سفر خارجی انجام داد و این سفرها نشان می‌دهد، دولت سیزدهم با حرکت در «ریلِ جدید» برنامه خود را در حوزه سیاست خارجی دنبال می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: راه‌اندازی سانتریفیوژهای جدید، برنامه عقب مانده‌ای است که دولت سیزدهم آن را آغاز کرده و به عنوان یک تکلیف قانونی برای رفع نیاز کشور به میله سوخت و برای تولید برق است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: کاهش تعهدات برجامی و راه اندازی و گازدهی سانتریفیوژهای جدید در قبال تحریم‌های جدید آمریکا، حق جمهوری اسلامی ایران است.

وب‌گاه تابناک

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی دوازدهمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

از نظر این دو تحلیل‌گر غربی، تحریم‌های آمریکا و غرب علیه تهران و مسکو به آغاز شراکت بی‌ثبات‌کننده‌ای بین روسیه و ایران کمک کرده که خنثی کردن آن دشوار خواهد بود.

وب‌گاه تابناک

رئیس دولت سیزدهم در بیست‌و نهمین سفر استانی خود عازم استان مرکزی شد. بازدید از بخش های مختلف عمرانی و اقتصادی، دیدار و نشست با اقشار مردم، رایزنی و تبادل نظر با نخبگان و ایثارگران، برگزاری شورای اداری و برگزاری نشست خبری در پایان این سفر از مهمترین برنامه‌های سفر یک‌روزه آیت الله سید ابراهیم رئیسی به استان مرکزی بود.

وب‌گاه منیبان

رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: وجود مجتمع آب سنگین و رآکتور خنداب موجب ایجاد ظرفیت بزرگ علمی، صنعتی و پژوهشی و همچنین سبب ارتقای سطح دانش و فناوری کشور شده و این مرکز به سهم خود برای جذب نخبگان محلی و منطقه‌ای تاثیرگذار بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افشار سلیمانی گفت: تا پیش از جنگ اوکراین، ولادیمیر پوتین اساسا سفری را با هدف حفظ و ارتقای روابط انجام نمی‌داد. تمام سفرهای پوتین به ایران در قالب حضور در نشست‌های سه‌جانبه و چندجانبه در تهران بوده است؛ کمااینکه سفر امروز سه‌شنبه رئیس‌جمهور روسیه هم برای حضور در نشست سران محور آستانه در جهت رسیدگی به تحولات سوریه است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

افشار سلیمانی گفت: خبر ارسال پهپاد از سوی ایران به روسیه یقینا در راستای اهداف اصلی سفر پوتین به ایران است.

وب‌گاه عصر ایران

سفرا موظفند حرمت کشور محل مأموریت خود را حفظ کنند و کسی که با چنین لحن گستاخانه‌ای علیه کشور محل مأموریت خود سخن می‌گوید برخلاف وظایف مأموریتی خود عمل می‌کند و صلاحیت ادامه کار به عنوان سفیر را ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: به لوان جاگاریان توصیه می‌کنیم تاریخ مبارزات ایران در 60 سال اخیر را بخواند و به این نکته توجه کند که در ایران یک انقلاب علیه دخالت استعمارگران شرقی و غربی صورت گرفته.

وب‌گاه تابناک

سفیر روسیه با ادبیات عهد قجر در باره ایران حرف می زند / او به خاطر توهین به ملت ایران، شایستگی سفیر بودن ندارد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سفیر روسیه هم که با زنده کردن خیانت گریبایدف و انتشار عکس اجلاس سران متفقین در سفارت روسیه در تهران، به روشنی نشان داد درصدد است ادای سفیر تزارها در دربار قاجار را به رخ ملت ایران بکشد.

وب‌گاه 55 آنلاین

آخرین سفیر ایران در شوروی: از صحبت‌های سفیر روسیه در تهران متأثر شدم