جمعه 7 اردیبهشت 1403

نیروگاه بوشهر

نیروگاه بوشهر

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس سازمان انرژی اتمی تولید اورانیوم 60 درصدی در سایت فردو از روز دوشنبه را تایید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش ایران به قطعنامه شورای حکام گفت: گفته بودیم که فشار و قطعنامه سیاسی چیزی را تغییر نمی‌دهد و صدور قطعنامه واکنش جدی دارد و به همین خاطر تولید اورانیوم 60 درصد در فردو از روز گذشته آغاز شده است.

خبرگزاری تسنیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یک نشست دانشجویی به روایتی از علت انصرافش در انتخابات 1400 به نفع آیت الله رئیسی بیان کرد.

خبرگزاری مهر

اتاق تهران ضمن اشاره به اینکه در یک سال اخیر، ترکیب صادرات ایران به روسیه از محور محصولات کشاورزی به محصولات صنعتی تغییر کرده است؛ اقدامات راهبردی برای توسعه روابط با روسیه را پیشنهاد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه شرق در گزارشی با مرور تمام حملات هکری سال های اخیر از خسارات بزرگ این حملات برای کشور گفته و با مقایسه این هزینه ها با خسارات وارده به کره جنوبی از حملات سایبری گفته این حملات هزینه ای برابر با بمباران های هوایی دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد: بدیهی است هدف از انجام این‌گونه تلاش‌های غیرقانونی که از روی استیصال انجام می‌شود، به منظور جلب توجه عموم، فضاسازی‌های رسانه‌ای و عملیات روانی بوده و فاقد هرگونه ارزش دیگری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد: مطالب منتشره در فضای مجازی مبنی بر نفوذ به سرور پست الکترونیک شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی با هدف جلب توجه عموم و فضاسازی‌های رسانه‌ای صورت گرفته است.

وب‌گاه گسترش

اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد: مطالب منتشره در فضای مجازی مبنی بر نفوذ به سرور پست الکترونیک شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی با هدف جلب توجه عموم و فضاسازی‌های رسانه‌ای صورت گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک گروه هکری به نام «بلک ریوارد» (پاداش سیاه) مدعی شده بود با رخنه اطلاعاتی به شرکت مادر نیروگاه هسته‌ای بوشهر به اسناد و اطلاعاتی از جزئیات فعالیت‌های هسته‌ای ایران دست یافته است.

خبرگزاری دانا

محمدی‌زاده گفت: با توجه به اینکه بوشهر از نخستین استان‌های مقصد سفرهای استانی هیات دولت بود، غیر از پروژه راه‌آهن بوشهر - شیراز، پروژه‌های کلان این استان در مصوبه‌ها گنجانده نشده بود که با بررسی معاون رئیس جمهور، برای افزودن متممی بر مصوبه‌های این سفر موافقت شد تا مشکل بخش باقیمانده از پروژه‌های مهم استان در قالب این متمم حل شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با گذشت بیش از یک دهه از ماموریت سفیر جنجالی روسیه در ایران وی به زودی ایران را ترک خواهد کرد. لوان جاگاریان، به مدت 11 سال عهده‌دار سفارت روسیه در تهران بود، اما سخنان و اقدامات جنجال برانگیزش طی این سال‌ها و خصوصا دو سال گذشته واکنش‌های بسیاری از ایرانیان از جمله مقامات کشور را برانگیخته بود. از عکس جنجالی او به همراه سایمون شرکلیف، سفیر بریتانیا در ایران که در بالکن سفارت روسیه با...

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای اولین بار در دهه‌های اخیر دمای آب خلیج فارس 10 الی 12 درجه افزایش یافت که بی‌سابقه بود. هیچ وقت دمای آب از 25 درجه بالا نرفته بود اما در تابستان سال جاری این دما به 34 تا 35 درجه رسید و به همین دلیل باید ظرفیت تولید را کاهش می‌دادیم. این‌ها مهارت و دانشی است که در نیروهای انسانی متخصص ما امروز شاهد هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسلامی خاطرنشان کرد: تاریخ‌های برجام یعنی روز مبدا، روز صفر و روز آغاز هستند؛ هر چقدر از این تاریخ‌ها گذشته، ملاک همان جدول زمانی که در برجام 2015 است، باید باقی بماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به این‌که از متن پیش‌نویس احیای برجام به ویژه در بخش تعهدات هسته‌ای و ضمانت‌های لازم برای برگشت پذیری دفاع می‌کنید و آن را قبول دارید؟ خاطرنشان کرد: آنچه کار شده تصمیم کلی کشور است.

وب‌گاه الف

رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه ایران سایت هسته‌ای معرفی نشده ندارد، تاکید کرد: سوالات آژانس قبل از بازگشت همه طرف‌ها به برجام باید حل و فصل شوند در غیر این صورت روز "باز اجرا" یی وجود نخواهد داشت.