یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

نیروگاه بوشهر

نیروگاه بوشهر

وب‌گاه خبر آنلاین

مثلث آنلاین نوشت: یوسفیان ملا، فعال سیاسی اصولگرا گفت: آمریکایی‌ها به صورت جداگانه و کتبی به روسیه تضمین داده‌اند و مشکل حل شد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

فردا نیوز نوشت: تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: امیدوارم در فضای چالشی این روزها، هرچه زودتر توافق به نتیجه برسد چون فرصت های زیادی رو به روی ایران قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه‌ای با تاکید بر این که مسکو همواره «کمک قابل توجهی» به روند مذاکرات وین کرده است، گفت متن توافق آتی در مذاکرات وین به گونه‌ای اصلاح شده است که از همکاری ایران - روسیه حفاظت شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگر روسیه در تعاملات با غرب از برگ روابط با ایران استفاده کرده، چیز عجیب و غریبی نبوده، و ایران هم متقابلاً از برگ روابط با روسیه، بارها برای منافع و امنیت کشور، تا آنجا که توانسته، استفاده کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا اعلام کرد به روسیه اجازه نمی دهد از برجام به عنوان مفری برای دور زدن تحریم‌های اعمال‌شده علیه مسکو استفاده کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یک مقام ارشد آمریکایی گفته مشارکت روسیه در پروژه‌های هسته‌ای ایران مشمول تحریم‌ها نیست. مقام آمریکایی گفت: «آمریکا مشارکت روسیه در پروژه‌های هسته‌ای را که بخشی از اجرای کامل توافق هسته‌ای ایران هستند مشمول تحریم قرار نمی‌دهد.» مقام آمریکایی همچنین تصریح کرد که آمریکا مشارکت روسیه در پروژه‌های هسته‌ای را که بخشی از توافق هستند تحریم نخواهد کرد. وی...

وب‌گاه الف

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه در کنفرانس خبری مشترک با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، گفت: مسکو تضمین‌های کتبی از آمریکا دریافت کرده که تحریم‌ها مانع همکاری در چارچوب توافق هسته‌ای ایران نخواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

لاوروف گفت: من هم شنیدم آمریکایی‌ها هر روز تلاش می‌کنند ما را متهم کنند که جلوی توافق ترمز می‌گذاریم. این دروغ است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مهم‌ترین سرتیترهای صفحه‌های اقتصادی مطبوعات23 اسفند در ابتدای هر دهه در نیم قرن گذشته از این قرار بوده است:

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه ما خود را موظف و مکلف به اجرای سند راهبردی هسته‌ای می‌دانیم، گفت: کنترل فرمان صنعت هسته‌ای ما در تهران و نه وین است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون سازمان انرژی اتمی ایران گفت: تاکید داریم که تولید برق توسط نیروگاه اتمی بوشهر در کاهش مصرف نفت و گاز موثر است و این صرفه‌جویی برای کشور بسیار حائز اهمیت است.

خبرگزاری میزان

معاون سازمان انرژی اتمی ایران گفت: تاکید داریم که تولید برق توسط نیروگاه اتمی بوشهر در کاهش مصرف نفت و گاز موثر است و این صرفه‌جویی برای کشور بسیار حائز اهمیت است. این مقدار صرفه‌جویی در مصرف نفت و گاز می‌تواند در پیک مصرف زمستانه در اختیار مصارف خانگی و همچنین سایر صنایع قرار گیرد.