جمعه 31 فروردین 1403

نیروی انتظامی

نیروی انتظامی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری از تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی سیب و سوران منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صیانت از امنیت جامعه به عنوان یکی از مصادیق حقوق عامه همواره به عنوان یک اولویت در دستور کار سیستم قضایی کشور قرار دارد.

وب‌گاه الف

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: نسبت به موضوعاتی مانند نقاط حادثه خیز و کیفیت خودروها کم توجهی شده و افزایش نجومی جریمه‌های رانندگی غیرمنطقی و نرخ جریمه‌ها برای اجرا باید مصوب شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم تشییع و خاکسپاری 5 شهید سرافراز انتظامی که در حمله تروریستی سیب سوران، به فیض شهادت نائل رسیدند فردا برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در سینمای بی‌ضابطه و باری به هر جهت این روزگار ما، همین که فیلم‌سازی برای خودش اصول و قواعدی دارد و تن به هر کاری نمی‌دهد قابل‌تقدیر است. وحید جلیلوند با سه فیلمی که از سال 93 تاکنون ساخته، نشان داده که می‌خواهد به تعریف و اجرایی متفاوت و هنرمندانه از «سینمای اجتماعی» برسد.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو - محدثه حسین زاده *: لایحه عفاف و حجاب، لایحه‌ی پر رفت آمد این روز‌های مجلس و شورای نگهبان است. این لایحه سال گذشته توسط قوه قضاییه به صورت 6 ماده تهیه شده که در دولت به 12 ماده تبدیل شد؛ سپس مجلس با تغییرات چشمگیر آن را به 70 ماده رساند. از سرگذشت پرپیچ و خم لایحه که بگذریم به محتوای آن می‌رسیم که به گفته مسئولین 70 درصد آن فرهنگی و اقتصادی است؛ و در...

وب‌گاه عرشه آنلاین

روند تعویض شناسنامه‌ها، مدارک موردنیاز و محل مراجعه برای این کار از دغدغه‌های بیشتر شهروندان است و آنها می‌خواهند بدانند که برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی و به کجا مراجعه کنند. شناسنامه‌های قدیمی را تعویض کنید. سازمان ثبت احوال کشور بار دیگر از شهروندان خواست که نسبت به تعویض شناسنامه خود اقدام کنند. مهلت سازمان ثبت احوال کشور به شهروندان برای تعویض شناسنامه و اعلام آخرین تغییر نشانی...

وب‌گاه الف

در قسمت بیست‌وچهارم مجله تصویری «قاف»، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، میهمان اکبر نبوی سردبیر این مجله تصویری بود. فایل تصویری و صوتی این دفتر از مجله قاف، دوشنبه‌شب 20 فروردین‌ماه از طریق شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. متن این گفت‌گو را در ادامه بخوانید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران البرز گفت: به‌منظور حفظ آمادگی و استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن، فراهم کردن تجهیزات و پاسخگویی سریع به حوادث، کنترل، پایش و اقدامات پیشگیرانه از جمله مواردی است که باید رعایت شود.

وب‌گاه عصر ایران

مهدی مهرور بر ضرورت هماهنگی کامل دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی در جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جزئیات حمله تروریستی به ماموران نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان از زبان معاون امنیتی استاندار را ببینید. گروه تروریستی جیش‌الظم با صدور بیانیه‌ای مسئولیت این حمله را برعهده گرفت ولی معاون امنیتی سیستان و بلوچستان این بیانیه را رد کرد./ باشگاه خبرنگاران جوان

وب‌گاه عصر ایران

جزئیات حمله تروریستی به ماموران نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان از زبان معاون امنیتی استاندار: گروهک جیش الظلم مسئولیت حمله را برعهده گرفته که مورد تایید ما نیست

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون امنیتی سیستان و بلوچستان به ابعاد و جزئیات حادثه تروریستی عصر امروز در شهرستان سوران در زاهدان که به خودروی ماموران پلیس حمله شد، توضیح داد.

وب‌گاه فرارو

فضای مجازی در حاشیه خود چالش‌هایی دارد که نوپدید است و دانش‌آموزان و خانواده‌ها را درگیر می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

ساعتی قبل دو خودوری نیروی انتظامی در محور مواصلاتی سوران مهرستان مورد حمله تروریستی قرار گرفت.

وب‌گاه فرارو

در پی این حمله تعدادی از پرسنل انتظامی به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند