پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

نیکولا سارکوزی

نیکولا سارکوزی

وب‌گاه مشرق نیوز

حاکمان سعودی، عنوان «خادمان حرمین شریفین» را یدک می‌کشند، اما به مدت چند دهه، نقش پادو و قلک را برای جنایت‌های صهیونیسم مسیحی ایفا کرده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اکنون 25 سال، از زمانی که پروژه "قرن جدید آمریکایی" در اندیشکده پر نفوذ "امریکن اینترپرایز" تدوین شد، می گذرد و حالا صاحب نظران بسیاری در غرب، به جای آن عبارت، از "قرن جدید آسیایی" سخن می گویند.

وب‌گاه تابناک

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی دهمین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مکالمه تلفنی صبح روز 20 فوریه انجام شد و امانوئل ماکرون در جریان آن تلاش کرد تا ولادیمیر پوتین را از حمله نظامی به اوکراین باز دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئولان باشگاه اسپانیایی به دنبال جذب ستاره فرانسوی تیم پاری سن ژرمن پس از اتمام رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیکولا سارکوزی، رئیس جمهور پیشین فرانسه حمایت خود را از ماکرون در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اظهارات ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین پس از انتشار تصاویر شوکه‌کننده از گورهای دسته‌جمعی در بوچا مطرح شد؛ شهری در شمال غرب کی‌یف که چندی پیش توسط نیروهای اوکراینی باز پس گرفته شد.

خبرگزاری دانا

تاریخ روابط بین‌الملل شاهد موارد متعددی از بد عهدی و خیانت آمریکا به متحدان دور و نزدیک است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نظام رتبه بندی تایمز هایر اجوکیشن برترین دانشگاه‌های جوان دنیا (زیر 50 سال قدمت) برای سال 2022 میلادی را رتبه بندی کرده است. نتیجه این رتبه بندی نشان می‌دهد که برای نخستین بار در جهان موسسات آموزش عالی فرانسه در صدر این جدول قرار گرفته‌اند. دانشگاه "علوم و ادبیات پاریس" (PSL) در فرانسه برای اولین بار از دانشگاه‌هایی، چون دانشگاه صنعتی نانیانگ...

وب‌گاه مشرق نیوز

صاحب نظران بسیاری در دنیا اذعان دارند که اگر مقاومت موفق ایران در غرب آسیا نبود، آمریکا می‌توانست چین و روسیه (و حتی متحدانی مثل فرانسه، آلمان، ژاپن، کره جنوبی و هند) را تحت فشار موثر قرار دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سابق فیفا از پشت پرده جنجالی انتخاب قطر به عنوان میزبان جام جهانی 2022 پرده برداشت.

وب‌گاه تابناک

ضرب شست به نفت دزدها، وعده مرغی پر! آینده مبهم دموکرات‌ها، واکنش رئیس‌جمهور به انتصابات فامیلی، اختلاف 1600 میلیارد تومانی بی پاسخ ماند، پیروزی بزرگ جمهوری‌خواهان در ایالت ویرجینیا، وعده افزایش صادرات نفتی در «بازار‌های از دست رفته!»، انتقاد دادستان‌کل کشور از گرانی‌های بازار و خوانش‌ها از تحول در صدا و سیما، از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری و تحلیلی روزنامه‌های امروز شده است.

وب‌گاه عصر ایران

فرایندهای نظارتی کشور ما به‌جای آنکه در جای درست و به شکل منطقی مورد استفاده قرار بگیرند، تبدیل به ابزار بازی‌های جناحی و حزبی شده‌اند.