شنبه 29 اردیبهشت 1403

نیکولا سارکوزی

نیکولا سارکوزی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تجربه نیز نشان داده که نظام قضائی اکثر کشورها ذیل توجه فوق‌العاده افکار عمومی به این دست محاکمه‌ها، دقت و ظرافت دوچندانی را به کار می‌بندند. گو اینکه سیستم قضائی این کشورها چنین رویدادهایی را به‌مثابه موقعیتی مناسب برای جلب و افزایش اعتبار عمومی و اجتماعی خود می‌بینند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: کشاندن سیاست‌مداران متنفذ و رؤسای دولت‌ها در دنیا به پای میز محاکمه همیشه یک اتفاق بزرگ و تاریخی بوده و احتمالا خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

امروز می‌شود گریبان هر مدیری را در حوزه مسئولیتش گرفت و از او توضیح خواست که انجام ماموریت موظفش در چه مرحله‌ای قرار دارد؛ او هم باید بدون بهانه جویی پاسخگو باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ادعای طیف اصلاح طلب و جریان غربگرا این بود که تا مسئله FATF حل نشود و تا آمریکا تحریم های ایران را لغو نکند، خبری از پیوستن به سازمان شانگهای نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعلام عضویت رسمی ایران در پیمان اقتصادی و امنیتی شانگهای، نقطه عطفی در روند قدرت‌افزایی این سازمان 25 ساله آسیایی و اقدامی موثر در جهت افزایش تجارت و بی‌اثر کردن تحریم‌های ظالمانه آمریکا می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

جنگی پر دامنه میان ما و غرب در جریان است. رکن این جنگ از نگاه غرب، بر هم زدن محاسبات حریف، اصلی کردن مسائل فرعی، و به حاشیه کشاندن مسائل اولویت‌دار است.

وب‌گاه تابناک

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی دهمین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با محکوم کردن اهانت خبیثانه رییس جمهوری فرانسه به ساخت مقدس پیامبر اسلام (ص) گفت: نور رسول خدا حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) خاموش شدنی نیست.

خبرگزاری ایرنا

مسکو - ایرنا - شماری از مسلمانات روسیه در اعتراض به اقدام گستاخانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو در انتشار کاریکاتور موهن به ساحت پیامبر بزرگ اسلام (ص) در مقابل سفارت فرانسه در مسکو تجمع کردند.

خبرگزاری ایرنا

بغداد - ایرنا - شماری از مردم عراق در اعتراض به اقدام گستاخانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو در انتشار کاریکاتور موهن به ساحت پیامبر بزرگ اسلام (ص) پنجشنبه مقابل سفارت فرانسه در بغداد تجمع کردند.

خبرگزاری ایرنا

جیرفت - ایرنا - دکترای علوم سیاسی و معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه اقدام هنرمندنمای فرانسوی از نگاه هر کاریکاتوریستی محکوم است گفت: این اقدام نشریه فرانسوی موجب انشقاق بین جهان اسلام و غرب می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اقدام ناشایست نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» در انتشار دوباره کاریکاتورهای موهن علیه ساحت پیامبر اسلام (ص) طبق اصول حقوق بین الملل نه تنها مصداق «آزادی بیان» نیست بلکه به دلیل جریحه دار ساختن احساسات دینی مسلمانان جهان و توهین به عقیده پیروان اسلام، مصداق بارز نقض حقوق بشر است.

خبرگزاری مهر

یک فیلسوف محترم فرانسوی اعلام کرده که پسرش که او هم یک فیلسوف به همان اندازه معروف است را طرد کرده است. دلیل این حرکت این است که پسر کتابی نوشته که ظاهرا قلب پدر را شکسته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - توهین به مقدسات مسلمانان و اسلام هراسی پدیده جدیدی نیست انتشار کاریکاتورهای موهن، تهیه و انتشار فیلم‌های گوناگون، از نمونه‌های این راهبرد است. مسلمانان و رسانه‌های کشورهای اسلامی، نباید ناخواسته در مسیر اهداف استراتژیست‌های ضداسلامی غرب گام بردارند.

خبرگزاری ایرنا

بغداد - ایرنا - «امانوئل مکرون» رییس جمهوری فرانسه عالی ترین مقام خارجی است که در طول چهار ماه گذشته از آغاز نخست وزیری «مصطفی الکاظمی» قرار است امروز (چهارشنبه) به عراق سفر کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برگزاری بیستمین جشن حافظ در فضای روباز و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و درگذشت بهمن مفید از بازیگران قدیمی سینما را می‌توان از جمله مهمترین رویدادهای فرهنگی هنری هفته گذشته اعلام کرد.