شنبه 15 اردیبهشت 1403

نیکولا سارکوزی

نیکولا سارکوزی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه جمهوری آذربایجان گفت فرانسه قبلا علیه «تجاوزات ارمنستان و اشغال اراضی آذربایجان» طی سال‌های متوالی سکوت اختیار کرده بود و حال از ایروان طرفداری می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کرملین گفت، اظهارات اخیر رئیس‌جمهور فرانسه، نشان دهنده افزایش مشارکت این کشور در مساله اوکراین است که در تضاد با منافع پاریس است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه شامگاه چهارشنبه به طور جداگانه با فرانسوا اولاند و نیکولا سارکوزی، روسای جمهور سابق فرانسه در کاخ الیزه دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت قدرتمندترین ضمانت امنیتی که اتحادیه اروپا می‌تواند به اوکراین بدهد، تایید عضویتش در این اتحادیه می‌باشد.

وب‌گاه گسترش

نخست‌وزیر اوکراین مدعی شد که کی‌یف برای عضویت در اتحادیه اروپا در عرض دو سال آینده کاملا آماده خواهد بود. علی‌رغم اظهارات مقامات غربی درباره دشوار بودن روند عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا و نیاز به اعمال اصلاحات گسترده، اما کی‌یف مدعی در دسترس بودن این موقعیت است. «دنیس شمیهال» نخست‌وزیر اوکراین امروز (جمعه) مدعی شد که کی‌یف برای عضویت در اتحادیه اروپا در عرض دو سال آینده کاملا آماده...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مجلس نمایندگان کنگره آمریکا بامداد امروز، جمعه، از پیشنهادی حمایت کرد که از پیش‌نویس بودجه دفاعی این کشور برای سال مالی آینده (که از اول اکتبر آغاز می‌شود) 300 میلیون دلار برای اوکراین حذف می‌شود. 217 نماینده کنگره از این پیشنهاد حمایت کرده و 211 رای مخالف دادند. انتظار می‌رود در مورد تخصیص این 300 میلیون دلار کمک به اوکراین به عنوان بخشی از...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهوری سابق فرانسه هشدار داد که عضویت اوکراین در ناتو نه تنها صلح را به اروپا نمی‌آورد، بلکه اقدامی تحریک‌آمیز علیه روسیه به شمار می‌رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، رئیس‌جمهور سابق فرانسه نسبت به گسترش دامنه جنگ در اوکراین و احتمال وقوع جنگ جهانی هشدار داد. «نیکولا سارکوزی» رئیس‌جمهور سابق فرانسه اعلام کرد که روسیه پیوستن اوکراین به ناتو را یک اقدام تحریک آمیز تلقی می‌کند که می‌تواند منجر به گسترش جنگ شود. رئیس جمهور سابق فرانسه هشدار داد که در صورتی که کشور‌های دنیا وارد یک جنگ جهانی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، صبح پنج‌شنبه دستاوردی دیگر از دیپلماسی فعال و فراگیر دولت انقلابی نمایان شد و متعاقب سفر آیت‌الله رئیسی به آفریقای جنوبی و حضور در پانزدهمین نشست گروه «بریکس»، موافقت 5 عضو اصلی این گروه با عضویت اصلی جمهوری اسلامی ایران و 5 کشور دیگر در گروه بریکس اعلام شد. عضویت جمهوری اسلامی ایران در این گروه با توجه به موقعیت خاص ترانزیتی، دستاورد‌های خیره‌کننده...

وب‌گاه خبر آنلاین

آقای رئیس جمهور از ماندن آقای ستاره خوشحال است.

وب‌گاه ورزش سه

نیکولا سارکوزی، رئیس جمهور سابق فرانسه، از ادامه همکاری پاری سن ژرمن با کیلیان امباپه خوشحال است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تکرار تاریخ از لشکرکشی عراق به کویت تا جنگ افروزی در اوکراین و همچنین نقش آفرینی ایران در حمایت از مقاومت از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور سابق فرانسه گفت: صحبت از بازگشت شبه‌جزیره کریمه به اوکراین یک توهم است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هرچند رئیس‌جمهور آمریکا چندروز یک‌بار در مراسم عمومی به زمین می‌خورد، تاریخ‌ها و اسامی افراد و کشور‌ها را جابه‌جا بیان می‌کند، با افراد خیالی دست می‌دهد، مسیر حرکت را گم می‌کند و دور خودش می‌چرخد، سایت «عصر ایران» نوشت: «جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا، که سلامت ذهنی و فیزیکی او مدت‌هاست به موضوع بحث‌های داغ رسانه‌ای تبدیل شده است، در جشن فارغ‌التحصیلی...

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: برخورد کشورهای غربی با سازمان مجاهدین خلق نشان‌دهنده بهره‌برداری سیاسی آنها از این سازمان در راستای اهداف خود است.