یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

هایکو ماس

هایکو ماس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه در مسیر مذاکرات، استفاده از زبان زور و تهدید کمک کننده نیست و جمهوری اسلامی ایران تسلیم فضاسازی های واهی نخواهد شد، گفت: هرگونه اظهار نظر غیردقیق و مغایر با واقعیات می‌تواند تلاش‌های در حال انجام را به خطر اندازد.

خبرگزاری مهر

رئیس دستگاه دیپلماسی درباره گفتگوهای پیش رو در وین، گفت: آمریکا مقصر اصلی وضع موجود است و پس از خروج آمریکا و بدعهدی سه کشور اروپایی بی اعتمادی را به شکل فزاینده ای افزایش داده است.

خبرگزاری ایسنا

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان در گفتگوی تلفنی شامگاه دوشنبه درخصوص آخرین وضعیت روابط دوجانبه، گفتگوهای وین و همچنین تحولات منطقه با یکدیگر گفتگو کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزرای خارجه ایران و آلمان بصورت تلفنی رایزنی کردند.

خبرگزاری دانا

وزیر امور خارجه آلمان با «حسین امیرعبداللهیان»، همتای ایرانی خود گفتگو کرد و وزارت خارجه آلمان در این ارتباط گفت: برلین به دنبال دستیابی به نتیجه مطلوب در مذاکرات وین است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسین امیرعبداللهیان و هایکو ماس امروز (دوشنبه) در تماس تلفنی پیرامون برجام و رفع تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی گفت‌وگو کردند.

خبرگزاری ایسنا

وزرای خارجه ایران و آلمان درخصوص ازسرگیری مذاکرات وین به گفت‌وگو پرداختند.

خبرگزاری میزان

وزرای امور خارجه ایران و آلمان در تماس تلفنی پیرامون برجام گفت‌وگو کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، شماری از قانون‌گذاران پارلمان انگلیس روز سه‌شنبه از دولت این کشور درخواست کردند علیه سرکوب مخالفان در ترکیه دست به اقدام بزند. به نوشته پایگاه خبری «احوال نیوز» اعضای سه حزب بزرگ انگلیس (حزب کارگر، محافظه‌کاران و حزب ملی اسکاتلند) از دولت «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس درخواست کردند در قبال آزار و سرکوب مخالفان از سوی دولت ترکیه دست به اقدام...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گاردین نوشت: مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم کردستان عراق از جمله اولین کسانی بود که مرگ پاول را که بر اثر عوارض بیماری کووید درگذشت و اخیرا به دلیل سرطان خون تحت درمان قرار گرفت، تایید کرد.

خبرگزاری ایسنا

موضوع احیای توافق هسته‌ای از طریق مذاکرات وین از جمله مسائل مهمی بود که در میان سایر موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی، در برنامه‌های وزیر امور خارجه کشورمان در سفر به نیویورک و دیدارهای دوجانبه او با شمار کثیری از همتایانش در حاشیه این نشست به آن پرداخته شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک مقام وزارت خارجه روسیه بدون این که نام و سمتش فاش شود روز چهارشنبه به خبرگزاری ریانووستی گفت: اقدام دولت فرانسه برای محدودیت تردد اعضای هیات روسیه در استراسبورگ که با واکسن اسپوتنیک وی علیه کووید -19 واکسیناسیون شده اند، فعالیت مسکو در سازمان‌های بین المللی واقع در فرانسه را دشوار می‌کند. وی افزود: این محدودیت را نقض تعهدات بین المللی پاریس...

خبرگزاری ایسنا

هفتاد و ششمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک / بازتاب سخنان سید ابراهیم رئیسی / اربعین 1400 از موضوعات و اخبار پربازدید سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه در دیدار با همتای آلمانی در نیویورک با بیان این‌که سیاست قطعی دولت جدید گره نزدن اقتصاد داخلی به برجام است، تصریح کرد: آمریکا باید بداند، همه بده بستان‌ها یک بار در مذاکرات برجام انجام شد ولذا مذاکرات وین نه برای توافقی جدید، بلکه برای اطمینان از بازگشت کامل و تضمین شده آمریکا به تعهداتش ذیل برجام و قطعنامه 2231 است.

خبرگزاری ایسنا

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکا باید بداند، همه بده بستان‌ها یک‌بار در مذاکرات برجام انجام شد و لذا مذاکرات وین نه برای توافقی جدید بلکه برای اطمینان از بازگشت کامل و تضمین‌شده آمریکا به تعهدات خودش ذیل برجام و قطعنامه 2231 است.