شنبه 1 اردیبهشت 1403

هتل میزبان بابلسر، ستاره هتل های شمال ایران

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
هتل میزبان بابلسر، ستاره هتل های شمال ایران

هتل پنج ستاره میزبان بابلسر یکی از بهترین هتل های شمال ایران به شمار می آید که امکانات و چشم انداز منحصر به فردی دارد.

این هتل باشکوه دارای دو بخش چهار ستاره و پنج ستاره می باشد که هر کدام اتاق های متنوعی دارند. بسیاری از مسافرانی که قصد سفر به استان های شمالی ایران را دارند، روی این هتل به عنوان محل اقامت همیشگی شان حساب ویژه ای باز می کنند.

اگر شما هم قصد رفتن به این هتل زیبا و به دست آوردن تجربه اقامت در آن را دارید، می توانید از مرجع تخصصی رزرو انواع اقامتگاه سفربازی برای رزرو آنلاین اتاق با بهترین قیمت کمک بگیرید.

هتل میزبان تنوع بسیار خوبی از اتاق ها دارد که باعث رضایت مسافران می شود. این هتل دارای تالارها و رستوران های باکیفیت نیز می باشد که مزیت قابل توجهی محسوب می شود. اگر دوست دارید در اتاقی با چشم انداز دریا اقامت داشته باشید و امکانات و تجهیزات مدرن و پیشرفته در دسترس شما قرار بگیرند، کافی است هتل میزبان را انتخاب کنید و راهی بابلسر شوید.

سفر به شمال، انتخاب همیشگی مسافران

در تمام فصول سال مسافران زیادی از سراسر کشور به شهرهای شمالی ایران سفر می کنند و از آب و هوای تمیز آن بهره می برند. استان های شمال کشور دارای طبیعت ویژه ای شامل دریا، جنگل، کوه، رودخانه، دشت، آبشار و... می باشند که برای دوست داران طبیعت یک فرصت استثنائی می سازند. تماشای درختان سر به فلک کشیده جنگل ها، گوش دادن به صدای موج های دریا، تنفس در هوای پاک دشت های وسیع، دست زدن به آب روان رودخانه ها و... تجربه های ارزشمندی هستند که شما را به طبیعت نزدیک تر کرده و روحتان را جلا می دهند.

اولین قدم برای سفر به شهرهای شمالی ایران مانند بابلسر، ساری، رشت، لاهیجان، گرگان، بابل، آمل، رودسر، لنگرود، فومن، بندر انزلی و... انتخاب مکانی مناسب برای اقامت است. مسافران زیادی اجاره ویلا در شمال را به سایر روش های اقامت ترجیح می دهند. در عین حال، افرادی هستند که طرفدار همیشگی هتل های لوکس و مدرن هستند و اقامت در آن ها برایشان اولویت اصلی می باشد. هتل پنج ستاره میزبان بابلسر برای این دسته از افراد یک انتخاب فوق العاده است و تجربه کم نظیری برایشان می سازد. در ادامه به معرفی بیشتر این هتل می پردازیم و نکات مربوط به آن را توضیح می دهیم.

همه چیز درباره هتل پنج ستاره میزبان

ما در اینجا قصد معرفی هتل میزبان بابلسر 5 ستاره را داریم که به عنوان یکی از بهترین هتل های شمالی ایران شناخته می شود. این هتل مجلل در 13 طبقه ساخته شده و دارای 166 واحد اقامتی مختلف می باشد. هتل میزبان بابلسر فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرد و از آن زمان، خدمات خود را به مسافران زیادی از سراسر کشور عرضه کرد. این هتل باشکوه دارای بخش های گوناگونی نظیر بخش ورزشی، تفریحی، اقامتی و تجاری بوده و چشم انداز فوق العاده ای از دریا و شالیزارهای سبز و وسیع دارد. اقامت در این هتل یک تجربه به یاد ماندنی برای شما می سازد که هرگز از یادتان نمی رود.

اقامتی خاطره انگیز در اتاق های هتل پنج ستاره میزبان بابلسر

هتل میزبان دارای اتاق ها و سوئیت های متنوع با امکانات و چشم انداز متفاوت است که دست شما را برای انتخاب باز می گذارند. افراد با هر سلیقه ای می توانند واحد اقامتی دلخواه خود را در این هتل پیدا کنند و با اقامت در آن، اوقات خوشی در کنار عزیزان خود داشته باشند. واحدهای اقامتی هتل میزبان شامل کانکت، اتاق ویژه جانبازان، اتاق دبل، اتاق دبل پانوراما، اتاق دبل لوکس، اتاق توئین، سوئیت لوکس، پرزیدنت سوئیت، جونیور سوئیت، کوئین سوئیت و فمیلی سوئیت می شوند.

اتاق های این هتل دارای چشم اندازی رو به شالیزارهای برنج سرسبز و وسیع، دریا و محوطه می باشند که هرکدام در طبقات مختلفی قرار گرفته اند. تصور کنید در یکی از اتاق های دلنشین و زیبای هتل نشسته اید و در حالی که یک لیوان چای می نوشید، از تماشای چشم انداز سواحل دریا از پشت پنجره های وسیع اتاق لذت می برید. حتی تصور آن نیز لذت بخش است و قلب را به تپش می اندازد!

هتل میزبان بابلسر چه امکاناتی دارد؟

هتل میزبان دارای بخش های مختلفی نظیر اقامتی، ورزشی، تجاری و تفریحی می باشد. بخش های دیگری نیز در روند ساخت قرار گرفته اند تا این مجموعه را به یک مجموعه همه چیز تمام تبدیل کنند. هتل دارای پارکینگ های مجزا برای افراد مقیم در هتل های پنج ستاره و چهار ستاره میزبان می باشد. کافی شاپ و رستوران های بسیار خوبی در هتل قرار دارد که لذت صرف غذاهای خوش طعم را به مسافران هدیه می دهند. سالن ورزشی، تالارهای باشکوه، سالن کنسرت و... از دیگر امکانات این هتل هستند و اقامت را برای افراد لذت بخش تر می کنند.

صرف غذا در رستوران های هتل میزبان بابلسر

کافی شاپ و رستوران های هتل میزبان بابلسر خیال شما را بابت صرف غذا در سفر راحت می کنند. شما می توانید با خاطری آسوده به این گزینه های جذاب بروید و وعده های غذایی باکیفیتی در آن ها میل کنید. رستوران یاس، رستوران سلف سرویس، رستوران ایتالیایی لتکا، رستوران بومی محلی، رستوران بیرون بر و کافی شاپ در این مجموعه قرار دارند و تنوع خوبی از غذاهای ایرانی و فرنگی ارائه می دهند. اگر طرفدار امتحان کردن طعم های جدید هستید، می توانید در هر وعده به یکی از این رستوران ها سر بزنید و غذاهای محلی مازندرانی، غذاهای لذیذ سنتی ایرانی و یا غذاهای هیجان انگیز ایتالیایی را امتحان کنید. این رستوران ها تجربه غذایی خوبی برایتان در سفر می سازند و خاطرات شما را پررنگ تر می کنند.

برگزاری مراسم و همایش ها در تالارهای مجلل هتل میزبان بابلسر

برگزاری انواع مراسم، همایش، ضیافت، کنفرانس، کارگاه، جلسه، نمایشگاه، نشست، عروسی، عقد و... در تالارهای هتل میزبان بابلسر به بهترین شکل صورت می گیرد. تالارهای نسترن، نیلوفر، لاله، لادن، ارکیده، رز سفید، نگین، رز صورتی و چند منظوره در این مجموعه قرار دارند که هرکدام دارای ظرفیت، طراحی و امکانات به خصوصی می باشد. اگر قصد برگزاری مراسم خاصی در شمال ایران را دارید، گزینه های جذاب و متنوع موجود در هتل میزبان را بررسی کرده و خیال خود را راحت کنید. ضیافت های شما به بهترین نحو در این تالارها برگزار شده و خاطره شان در یاد مهمانان و شرکت کنندگان ماندگار می شود.

آدرس هتل میزبان بابلسر کجاست؟

هتل میزبان بابلسر در کیلومتر 3 کمربندی بابلسر، بین میدان امام حسین (ع) و میدان معلم قرار گرفته است. این هتل فاصله بسیار کمی با دریا دارد و بین شالیزارهای وسیع برنج ساخته شده است. طبیعت اطراف هتل چشم انداز زیبایی به آن داده که از پنجره های وسیع اتاق ها به خوبی قابل مشاهده می باشد.

هتل میزبان بابلسر، ستاره هتل های شمال ایران 2
هتل میزبان بابلسر، ستاره هتل های شمال ایران 3